• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-06-12 09:17:41 följande:
    Visst är det svårt med hus, oftast dyker rätt hus upp helt plötsligt. Vi hittade "vårt" i onsdags o köpte det igår. Så nu ska bara lägenheten ut till försäljning.
    Lycka till ni andra husletare Glad
    Åhh vad roligt, hoppas ni får riktigt mycket för er lägenhet.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2010-06-12 09:19:54 följande:
    Godmorgon! Vilket trist regn o rusk! Å inte verkar det bli bättre heller... Undrar om hela sommaren ska va så här?

Ahh det pratas hus! Vi köpte vår enplansvilla för 1,5 miljoner, 130 kvm. Sån skillnad det är i landet!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    Hos oss får du nog lägga på en miljon till för ett hus som erat. Skrämmande mycket pengar för ett boende.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2010-06-13 08:05:26 följande:
    Godmorgon

Åh vad jag är salg avis, nån som ska dit och vill kika efter nåt litet till moi?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Godmorgon.

Jag hade gärna varit på Katvig salgen, älskar ränder.
  • jompa
    lillronya skrev 2010-06-15 20:53:21 följande:
    Ingen aning. Luriga de där regnbågarna.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Ja, M har den gamla regnbågen i stl 92 i babymodellen och den är på gränsen, men 98 i junior blir ju gigantiskt, men om detta är junior så kan nog 92 i det funka.

Helt plötsligt har ungen växt ur nästan allt jag köpt i vår i stl 92, rackarns unge
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-15 20:55:36 följande:
    ser ut att vara samma modell som pusseltröjan o den va ju enormt liten Obestämd

men du.. maila bor, dom e ju supersnabba o bra på mail, be om lite mått på två olika storlekar
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
    ja det var ju en riktigt bra ide

Tycker så synd om er och era problem med huset, gör mig jättenervös nu när vi kanske kanske ska köpa oss ett litet hus. Har haft visning på vår lägenhet nu i helgen och igår och ska ha en imorgon, och om vi får vad vi vill ha säljer vi nog. Sen ska vi hitta ett hus oxå så vi har någonstans att bo Obestämd. Jobbigt oxå att leva i det perfekta hemmet som man gjort nu när man haft visning. Inte en pryl framme
  • jompa
    Smileycat skrev 2010-06-15 21:00:11 följande:
    var det du som kanske skulle kolla hus i mina (och seadwarfs)  trakter?
    (¯`°•.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.•°´¯)
    Japp det är jag det
  • jompa
    h80 skrev 2010-06-15 21:01:23 följande:
    ingen webbshop mer än BoR som har börjat rea?
    jag undrar oxå
    Vill fynda.
  • jompa
    Smileycat skrev 2010-06-15 21:05:57 följande:
    vad kul.. hoppas ni hittar ngt riktigt fint..
    Du får vi träffas tycker jag! =)
    Vill oxå ha hus.. Nu bor vi i lägenhet, men orkar knappt fixa här ju Obestämd eller kanske just därför, trivs inte riktigt.. tycke rint eom planlösningen..
    (¯`°•.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.•°´¯)
    Ja det är inte lätt att hitta något i rätt prisklass som inte är ett ruckel men skam den som ger sig, nog ska vi hitta något. Vi har trivts jättebra i vår lägenhet men vill gärna ha en liten plätt till ungarna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17