Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-07-20 11:10:30 följande:
    Är lite sugen på att stanna till i Kolmården när vi ändå ska köra upp till sthlm, jag har aldrig varit där. Är det något att ha för Maia eller är hon för liten?? Det kostar ju en hel del...
    Jag har inte vart där, men jag tror att det är nått. Har de inte bamseland eller nått sånt med??
    Grannflickan ett år äldre än sonen brukar vara där. Annars har du parken zoo i eskilstuna.
    I stockholm finns skansen, men var där förra veckan och det var sådär för min son, svårt att se vissa djur. Men ett billigare alternativ..
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-20 11:24:47 följande:
    Kommer aldrig anlita anticimex igen det kan jag lova!! Å den här jädra säljarna, han ville tom ha 2,5 miljoner för det, jag är sååååå arg och ledsen alltså!!

Vi har bott här i ett halvår och det har inte annat än strulat, något nytt hela tiden Gråter

Det såldes som "nyrenoverad äldre charm" såg sååååå välskött och fräscht ut, men lyfter man på EN list så är det igång.. Fuskbygge, snålhet och dolda fel ALLT finns här!!
    KräksKräks

Åhh anticimex *blää* gillar jag inte...
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-20 11:16:29 följande:
    Här river hantverkarna vår ytterpanel, konstaterat att det är ruttet då regnvatten rinner in från tvärdelens tak bakom så allt måste bort, nu regnar det alltså in på 3 sidor av 4 på huset och det här har vi gett över 2 miljoner för, ger fan upp snart!!

Står snart utan väggar och tak, inget golv i kök och hall å de här ska man bo i Gråter
    *krama om* usch!
  • Kristyr
    MiniM3 skrev 2010-07-20 17:26:16 följande:
    hm.. men barnlyan syns inte på första sidan på google med många märken?

näe men det ligger i nacka...

förslag på nån annan shop som ligger isthlm?

• Kristyr
    lillronya skrev 2010-07-21 21:15:07 följande:
    Hej i tråden!
    Vad hittar ni på?
    fina kläderna kom idag
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-07-21 21:27:17 följande:
    Hahaha ok? Jag antar att du handlat av mej på fb? Jag har pinsamt dålig koll
    Ja det har jag

Jag som köpte me&i molntröjan och molotröja till det.. Tungan ute
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-07-21 21:39:27 följande:
    Ahaaaaa då är jag med!
    bra

Molntröjan kändes ju så gott som ny!
    Även molotröjan var inte jättemkt använd inte..
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-21 21:56:43 följande:
    Åh nääe fy vad jag grinar! Nu vill jag ha en till bebis ju Hjärta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17