Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-06-14 12:06:28 följande:
    Vilka är det nu som ska till Öland v.28?
    Jag är lite sugen Men måste så klart diskutera det med sambon.
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-06-14 12:11:50 följande:
    HjärtaKyss kan säga att vissa känns det som man kännt hela livet=) men ändå inte=).....
    kram på dej gumman...kan säga samma här faktiskt .. umgås mest med mina syskon... å ngn vän då å då.... tur man har er här.. man har ju fått så mga vänner=)....å det bästa e att dem är utspridda i hela sverige å lite utanför=P
    Hjärta
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-14 12:26:33 följande:
    Skulle vara såååå kul

Hade gärna träffat alla på öland också, men vi är ju lite låsta när det gäller lite längre resor, behöver göra dem när A är på kortis
    Jag förstår. Men det hade ju vart kul att träffa A också. Han följer inte med till skara?

Jag insog nu att sambon får ju inte semester förens på fredagen där. Så kanske jag far ssjälv då med barnen.
  • SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-06-14 12:35:22 följande:
    Har en FB fråga.

Om jag kommenterar ett foto i köp/sälj tråden, ser tydligen alla mina vänner det,
    vilket jag inte alls tycker om Skrikandes

Var ute och gjorde några ärenden nu och fick höra några kommentarer om en skjorta jag köpt och ett par skor jag skrivit på {#emotions_dlg.djavulsk}

Är det bara om man skriver ett privat meddelande till säljaren som man kommer runt att alla kan läsa i sina loggar vad jag skriver?

Kan man skicka meddelanden till dem man inte är vän med?

Tycker inte att hela världen behöver veta vad jag köper osv på FB!
    Kolla under konto/sekretessinställningar. Där finns det.
  • SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-06-14 13:15:56 följande:
    va gör ni nästa vecka?? Drömmer eller veckan efter midsommar?
    Nästa vecka fyller Anton 7 år på tisdagen så då är det barnkalas den dagen. Veckan efter börjar Anton simskolan. Men det är ju ute vid en underbar strand, så det kanske inte gör något? Jag antar att ni ändå vill fara till simstranden.
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 13:20:35 följande:
    Nästa vecka fyller Anton 7 år på tisdagen så då är det barnkalas den dagen. Veckan efter börjar Anton simskolan. Men det är ju ute vid en underbar strand, så det kanske inte gör något? Jag antar att ni ändå vill fara till simstranden.
    Eller just det vi far till göteborg på torsdagen efter midsommar. Men från söndag till onsdag/torsdag får ni gärna komma!
  • SmillaMilla

Alltså den här fb gruppen. Kan vi inte göra den stängd. Alltså att bara godkända kan gå med. För då kan inte era andra vänner läsa vad ni skriver där. För det känns som många inte gillar upplägget och att ni blir kritiserade.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17