Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

så här står det i marknadsföringslagen

10 § En näringsidkare får vid marknadsföringen inte använda sig
    av felaktiga påståenden eller andra framställningar som är
    vilseledande i fråga om näringsidkarens egen eller någon annans
    näringsverksamhet.

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 13:01:59 följande:

Undrar hur molos sneakers är? Bara snygga eller även sköna och funktionella? Sugen å ett par daisys till tösen.
    Har inte shoppat så mkt kläder på sistone och nu skriker inte bara garderoben, utan även tjejen.... "jag vill inte ha de där fuuula". Dags för nya molosar nu när allt gmmalt är urvuxet med andra ord.

Ser att ni andra är trogna shoppare fortfarande. Mig kanske ni inte minns men hängde här mkt förr. Är numera ett barn rikare, så det är 3 storlekar nu.

jodå jag minns sneakersen är helt klart funktionella nu när där är dragkedja i sidan. de gamla blev man gråhårig på
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 13:17:03 följande:
    Trevligt!!

Men då får jag nog slå till på ett par. Inte helt lätt att hitta storlekar bara. Hitta de på rea i rätt storlek kan man väl bara drömma om. Ballerinaskorna var söta de med.

Ännu roligare att shoppa nu när tjejen är mer intresserad av kläder. Fick ett gäng pyamasar av syrran (hon har pojkar). M tjöt "jag vill inte ha ståååålmannen. Jag gillar katter och kaniner... och blommor". 
    haha naaaw vad söt vilken strl söker du?
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 13:38:59 följande:
    Åhå... tack! Vad är detta för butik... har jag missat!
    tror den butiken funnits i hmm 1½ år typ
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 13:44:10 följande:
    ´Nu är skorna tingade! Tack butte, en guldros till dig!!

Frågade om butiken och den hade visst funnits i 2 år. Skumt att jag har missat den. Riktigt så länge har jag inte "sovit" ju.
    så lite så

haha inte lätt att hänga med alltid ju
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-15 17:35:42 följande:
    Va tycker ni om storlek 116 på Bubblan i bildis? Ett tag kvar va? Drömmer ha ha ha..
    ett liiitet tag kvar
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-15 20:29:07 följande:
    go kväll
    SmillaMilla skrev 2010-06-15 19:49:26 följande:
    Rååååsa bubblan: Åhhhhh så söt bubblan är. Helt underbar ju!
    Tack tycker mest hon ser sur o trött ut men rätt gulli ändå iofs Hjärta Hon har inte gått med på baddräkt test än, ska muta i morrn med glass o jordgubbar..
    jag har budat på klänningen på facebook du får gärna sälja den billigare om du vill
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-06-15 20:30:44 följande:
    Hmm, skäms som en gris... Tyckte ju att de var så fina så jag köpte ett par till er alla jag handlade åt, men nånstans blev det visst fel i stl så helt plötsligt hade jag visst råkat köpa ett par i 116 istället Skäms. Rådfrågade de andra om vem som var "störst" och Bubblan röstades fram... Tydligen inte tillräckligt stor . Men som sagt, så fina som de är måste ju väl få igen eden hundringen? Annars får jag stå för mellanskillnaden.
    Gnottan skrev 2010-06-15 17:50:31 följande:
    Halloj! Kastar in en liten fråga...är det någon som har sett den nya fotbolls-mössan i hjälm-modell strl 6-12 mån någonstans? Finns dom inte i Sverige? Verkar bara finnas upp till 6 månader här! Börjar bli smått desperat...
    De nya görs inte i 6-12 mån längre så 3-6 mån är största. I våras kom ju den lite kantiga knytmössan, det var den enda som gjordes i 6-12 månader. Vet inte om den kommer i fotbollar eller annat dock.
    ha inte du dåligt samvete. inte så lätt ju både klänningen och leggingsen som var stora får hon lätt sålda men förstår att bubblanmamman är sugen på att få tag i dom igen i mindre strl, för dom ser grymt fina ut!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17