• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jen80 skrev 2010-09-03 23:54:36 följande:
    De har inte kommit ut på webshopen än...
    men de kommer snart?
  • h80

Är så glad :) sorterade i tjejernas garderob förut o hittade en katvig rosa/vit body storlek 56 med lappen kvar,  hade totalt glömt bort den o nu använder min lilla 62, så tråkigt. Tyckte att den såg stor ut så jag mätte mot hennes andra katvig bodies i 62 i den är lite större än dom, så den måste vara felmärkt. JIPPIE; den är så fin o nu kan hon faktiskt använda den.

• h80
    ChokladMoshin skrev 2010-09-04 09:54:23 följande:
    Godmorgon i tråden!
    Sol och höst här.

Angående Facebook så har jag inga problem med att sälj gruppen är öppen för jag har gjort inställningar så att mina vänner inte ser mina kommentarer där
    Fler som kan hitta sälj gruppen om den är öppen ju
    jag får alltid en massa tråkiga kommentarer från kompisar om vad jag har köpt/sålt. Inte kul. Hur gör man så att de inte kan se kommentarer?
  • h80
    Mawe123 skrev 2010-09-04 10:06:45 följande:
    Jag har försökt och inte lyckats, fått instruktioner om att man ska gå in under personliga intsällningar och sekretess -men jag fattar då inte Skäms
    lyckas inte heller, det enda som jag kan välja är att ingen kan se mina kommentarer på foton, men jag vill ju att mina vänner ska kunna se mina kommentarer på mina vanliga foton...............
  • h80
    ChokladMoshin skrev 2010-09-04 10:11:44 följande:
    OT Facebook:
    Nu har jag letat mig blå men tror det var så här jag gjorde, denna inställning gäller ju då alla grupper man är med i och inte bara sälj sidan tror jag.

Gå in på konto högst upp, sen applikationsinställningar sen vidare till grupper och klicka till höger på redigers inställningar och välj sen sekretess där brukar det vara förklickat alla eller endast vänner välj där anpassa och man kan välja vilka som inte ska se. Skrev alla mina vänner där så ingen kan se.
    Jobbigt om man har många vänner, men det funkar för mig
    Hittade, jag kunde välja vilka som skulle se o valde bara jag. Undra om det blev rätt. Eller då kanske inte nån i gruppen ser heller?
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-09-04 19:31:04 följande:
    åhhh där fanns ju svarta å vita=) perfkt.. tro ni lindex i sig har dem vanliga butiken ?? såg inte dem sist ja var där.----

ängeln va det inte du som hade inhandlat en massa enfärgade leggings från hm bla till din lilla tjeja  ;) hon ha inte vuxit ur dem =P
    polarn o pyret har jättefina smala byxor, o de fungerar läääänge. min stora började använda sina 62:or när hon var 53 lång o slutade när hon var 78.

De har ett par cerisa som jag köpte igår till mina lilla, jättefina till katvigs rosa/vita o till molos rådjur
  • h80
    Helle skrev 2010-09-04 20:01:56 följande:
    God kväll

h80: hur gick det med lillbebisen igår? har ni kunnat prata med föräldrarna? 
    jag vet inte Rynkar på näsan de har inte varit hemma/eller inte svarat när jag har ringt. ska försöka senare ikväll
  • h80
    Jen80 skrev 2010-09-04 21:32:14 följande:
    fortsätter att vara OT, men har någon nån koll på vad en Tripp Trapp-stol (Stocke) kostar ny, med bygel och klädsel? Ska nog ta och sälja vår nu, men vet inte vad man ska lägga ut den för.
    vi köpte precis en ny, med plastinsatsen till baby (vet inte om det är den du menar) o tygklädsel. Har för mig att vi betalade ca 2500
  • h80

Godmorgon. Min stora tjej, på snart 2, kom precis ut från sitt rum. Hon hade tagit fram kläder ur garderoben o klätt på sig själv...............birdieklänning o brun/bruna strumpbyxor Glad  hoppas att hennes goda klädsmak håller i sig.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17