Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-06-19 22:38:35 följande:
    Även jag har skickat bud med stackars Greksmurfen!
    Så du kan även ta mina byxor om det finns några och skicka åt Ronyas håll så hämtar jag dem där. Tack på förhand!! {#emotions_dlg.flower}
    Fixar jag
    Får ju en anledning att åka hem till Ronya nån dag då om jag har kläder som måste dit
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-06-20 13:16:07 följande:
    Vi kanske kan ta oss dit samtidigt o ses!
    Vi åkte inte därifrån samtidigt så jag har inga kläder med hem till dig, men inga till ronya heller eftersom det inte fanns några skalkläder alls så därför tog jag inte ditt heller, vet inte om du kanske beställde annat också.
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-20 17:44:34 följande:
    Hej! Jätte snällt att du tittade. Va de så ont om skalkläder alltså!? Tråkigt!! Vi får ta en sväng dit om ett par månader igen :-9
    fanns i princip inget alls, mer än i väldigt små storlekar och stora. De har antagligen inte fått fram de seanste än.
    Japp, en runda till blir bra
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-20 17:23:26 följande:
    Hej hej i tråden.

Sitter i badrummet med barnen i badet nu. Bra med laptop. s¨att man i alla fall får några minuter vid datorn. Allt bra här? Visst var ni till kosta i dag? Hittade ni något skoj?
    Shoppade faktiskt inte så mycket. Blev lite till Ella mest. Två par enfärgade leggings, en blus/tunika och en klänning. Nora fick en bikini.
    men blusen var sååå fin så den är jag supernöjd med
  • Busbellan

Smilla:
    Söta Svea i BT!! Klänningen ser jättefin ut, är i ungefär samma blå färg som blusen jag köpte till Ella isag.
    Som Ella med gillade för den sitter redan på

• Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-06-20 18:26:18 följande:
    Nädå, det var bara ett par skalbyxor. Då får vi väl ta o shoppa på Polarn direkt istället!
    Tack ändå!
    Fick du shoppat nåt?
    Inte mycket
    Men det får nog bli en runda till Kosta snart igen om de snart får in skalkläderna också
  • Busbellan

Nej, dags att fixa ite mat här, har inte orkat ta tag i det förren nu.
    Blir flygande jakob *mums*

• Busbellan
    Infinite Joy skrev 2010-06-20 19:39:29 följande:
    Vad är det här Kosta ni pratar om titt som tätt?
    outlet med märkeskläder som ligger i Kosta på vägen mellan Växjö och kalmar ungefär.
    de har bl.a pop kläder
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-06-20 20:09:36 följande:
    hejhej... uhh e trött efter en heldag på kosta=P.... tyvärr hade de inte fått ut alla 11 000 plagg =P... ytterkläderna var fortfarande nerpackade =S.... men ska dit så fort de kommit upp =P
    Skrik när du ska dit igen så hänger jag på
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2010-06-20 20:39:19 följande:
    Tungan uteokidoki.....hon trodde det kunde ta 2-3 veckor innan de fått up allt... så då bär det av dit ... perfekt när man har semester då=P....

mina fogar e trötta efter dagen=P, å maken får natta en vild max=P..... han har på sig fina nya jamasen=)....
    stormis: provade nyss en springckel t max men han nådde inte ner =S.. Vilket märke ha du?
    Ja, då borde de fått upp lite mer på de större storlekarna också för idag var där nästan precis samma utbud som sist jag var där
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17