Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-07-21 20:13:38 följande:
    Hej hopp sötfisar.

Äntligen en stund över, kom hem från Öland i måndags, herregud vilken underbar vecka vi hade, hade världens ångest när det bar av hemåt igen. Tur att vi åker till Varberg på måndag för en vecka där. O på tal om det, vad finns det för shyssta affärer där jag inte får missa?Drömmer
    tjena moss

tror du ska kika in på Bello tror jag den hette i Varberg
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-21 20:16:28 följande:
    tjena moss

tror du ska kika in på Bello tror jag den hette i Varberg
    Mello hette den visst

http://www.mellokids.se/  har lite molosar o sånt
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-21 20:17:24 följande:
    Mello hette den visst

www.mellokids.se/  har lite molosar o sånt
    sen finns det nån en trappa ner som har småfolk, minns inte va den hette dock men inte så svår att hitta, i närheten av swedbank tror jag den låg
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-07-21 20:20:17 följande:
    Moss moss

Ha ha, Bello Ah just ja, tror jag var inne i den butiken i Falkenberg förra året.
    Måste ju spana lite Molosar så det blir absolut ett besök där. Sitter med min lista och försöker gallra lite men fy så svårt det är, till Meja finns det ju hur mycket som helst ju.
    Mmmm... hade jag vetat att det va en tös jag väntar så hade butikerna levt farligt kan jag låååva Girly Molosarna e underbara!!
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-07-21 20:29:15 följande:
    Ja dom är verkligen toppen fina allihopa, nästan iaf.
    Har hittills bara köpt lavendel stars muddisar, girly regnbåge muddisar och rådjurs muddisar, vill ha matchande bodys/tröjor och den uuuuuuuunderbara dockhus filten.
    Å filten är så himla fin alltså!!  *lövar*

Ska på RUL om 13 dagar, men här vägrar dom tala om könet även om de syns supertydligt Jag som vill veeeeta så man kan hoppa fina molosar OM det är en tös
  • RååSa BuBBlan

Ska ta på mig superbrillorna och hoppas bebisen visar upp sig ordentligt så kanske man kan utläsa själv vad det är   *måste plugga ul bilder*

• RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-07-21 20:44:58 följande:
    Ohh, vad tidigt du ska på RUL...*avis*
    Vi ska inte förrän i v 19+2, surt som sjutton ju! Men å andra sidan talar dom om könet här, fast vi vill ju ändå inte veta, men ändå.
    Här får bebis snällt ha på sig det som är fint, här skiter vi i könsuppdelningen och kör glatt på rådjur och hajar om vartannat.
    Vilket datum ska du dit?

Jag kan gå lite senare om vi får veta könet, ska vi byta?

Jo jag hade tänkt lite så åxå, att bara de är fint så blir det bra

Har du känt av bebis nåt än? Jag har inte känt ett smack, längtar efter en liten spark Hjärta
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-07-21 20:50:00 följande:
    Gokväll! Här har en bekant precis varit och shoppat massa giirly molo och katvig som ändå blivit för smått. Hon har en pojke förövrigt Även en hajbody och fina fiiina NS harem fick hon med sig, snyft! Tycker min lillfis ragit iväg på längden så NS i 74 är på gränsen för korta Nåja, kan ju hoppa massa nytt NS snart när de kommer så jag grinar nog inte så länge till Men FY vad tråkigt de är när de växer ur favvisarna..
    Mmm.. vissa plagg saknar jag än idag som Bubblis växte ur som liten..
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-07-21 21:05:22 följande:
    Visst ser ni livet på BB nu? ÅH vad jag längtar tills nästa gång jag ska föda barn, det är såå häftigt! Hjärta Fast inte ännu på ett bra tag
    å det skulle ju jag se, tack tack!!

away..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17