Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Saraia skrev 2010-06-14 18:21:09 följande:
    NGN som har babymössa fr MOLO??? hur e d i stl???? en baby som har 62 i molobody/byxa - ska den ha 03mån el 3-6mån mössa??
    3-6
  • SmillaMilla
    na96gen skrev 2010-06-14 19:02:53 följande:
    Skall köp och sälj på FB stängas .. ?
    eller fattar jag helt fel ....
    nej inte stängas. Men att sådana som inte är medlemmar inte kan se vad som skrivs.
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-06-14 19:24:35 följande:
    Jag tror att den syns för att du är FB vän med Camilla, jag är med i gruppen men inte vän med Camilla = ser inga bilder!
    Men den där camilla verkar ju trevlig
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2010-06-14 19:47:00 följande:
    Och det är precis därför jag tycker att den ska vara öppen! Jag vill ju se allas plagg
    Men om du går in i gruppen så ser du ju bilderna där. Inget har förändrats för att den stängdes mer än att folk som inte är medlemmar i den gruppen inte kan komma in o snoka.
  • SmillaMilla

Nu är jag lite ot. Men vi sitter o diskuterar skara sommarland här. Japp busbellan samma helg som ni

Men någon som vet, räcker det med en dag i parken eller vill man vara där två dagar?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-14 21:52:49 följande:
    Nu är det ju längesen jag var där, men jag skulle tro att man kan behöva två dagar, kanske lite beroende på vad barnen vill göra.
    Vi kommer antagligen försöka vara på badet en dag och sen ta karusellerna och det andra den andra dagen.
    Men då krävs det ju så fint väder så man KAN bada en hel dag

Ni bara MÅSTE komma dit, hade varit så kul!!
    Med tanke på de där "lådbilarna" så kanske vi skulle behöva vara där i 7 dagar.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-14 22:00:22 följande:
    haha så det är där ni ska hänga
    Sambon skall kolla på jobbet i morgon så att han inte har några viktiga möten då. Annars hänger vi på! Åker då ner på fredag och går på parken på lördag och söndag.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-14 22:04:55 följande:
    Vi kommer åka dit på lördag morgon och gå lördag och söndag.
    Var har ni tänkt er för boende? Vi kommer bo på campingen precis intill i en liten stuga
    ja vi har tänkt en 12 kvm stuga vid parken. Så det är väll samma.
  • SmillaMilla
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-14 22:09:43 följande:
    Smilla. Vi var precis i skara på bröllopp och bodde då i en helt underbar stuga som vi hyrde genom turistinformationen (el va det nu heter) i skara. Låg en liten bit ifrån men den var så himla fin, mysig och stor. Nu kanske ni vill bo på campingen iofs men om ni inte skulle vilja det så kan jag verkligen rekomendera denna!Glad
    Ja närheten till parken har ju sina fördelar. Men skall lägga det bakom örat. Tack.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17