Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-10-29 17:50:42 följande:
    Hej i tråden!Någon här som vet hur i dig denim-jeansen är i stl?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio

Ingen aning, men FYYY vad snygga dom är! Vet att Liljan köpte 98/104 till Maia men fick byta till 110/116. *vill ha*
    Istället fick Milo katt-leggings idag Sambon kommer storkna när han ser dom. Jag gömde dom i garderoben men Milo är ju överlycklig för dom och ska ha dom imorron säger han.. Hmm, synd att det är lördag imorgon och sambon är ledig
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2010-10-29 18:46:01 följande:
    JA de är riktigt apsnygga!
    Hmm då borde väl mina små kunna ha 98/104?
    Vill ju inte att de ska sitta säckigt heller förstås...

Söta Milo med kattleggings.
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-29 18:26:48 följande:
    Åhh jag vann ju ett par på FB helt for free Glad Har ännu inte fått hem dem ännu dock.

Idag fick jag fin post, Mjau-lakan och fotbolls-lakan från molo, svart lurv med röda kantband molo åsså ett par söta små trosor molo. Sen råkade det visst bli en beställning NS också idag.... Flört
    Å vilken tur!!
    Massa fin post!
    Ja det borde dom ju kunna ha... en storlek mindre lär väl inte funka iaf..
  • Tjollabolla

Ja nu vet jag var sambons unisex gräns går... Den går helt klart vid leggings Den minen skulle ni sett, samtidigt som Milo står framför honom och strålar av lycka över sina katt leggings

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-10-30 19:14:29 följande:

roligt ert foto blev jag ska säga till nästa gång fotografen här har erbjudande. han är såå bra och tar sig verkligen tid med olika rekvesita
    Denna här var helt knäpp! Svenska klassfoton var det, värdelösa..
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2010-10-30 19:48:54 följande:
    Vi fick godkänna bilden innan fotografen var nöjd.
    På E tog han bara en bild, A fick hoppa upp igen fyra gånger innan både han och jag var nöjda.
    Ja alltså det fick ju vi med, fotografen höll på i 20 minuter, dom skulle sitta upp på en liten pall och Milo kämpade som en tok för att orka hålla Lia. Så till sist gav jag upp, fotografen hjälpte inte till att få dom att titta på honom ens. Han bara klickade, sen väntade han tills bilen kom upp i datan innan han tog igen.
  • Tjollabolla

Halloj flickor!

Ihhh vad jag hoppas på Molo mail idag!

Är det nån mer som har paket som förvunnit? Jag har köpt ett par nya knappbyxor på T som är borta Så jäkla tråkigt. Inte för pengarnas skulle direkt, men mest för att  NYA knappbyxor hittar man inte så lätt... *snyft* Sen har jag köpt ett par Molo jeans av en säljare som vägrar svara på mail å inga byxor har jag fått. GRR.

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-11-04 08:41:40 följande:
    Nån som vet hur Molos Holden overall är i storlek? Har hittat en billig i storlek 74, står att den är stor i storlek, tror ni den kan funka till Meja? Hon har 74/80 nu. Och vilka funktioner den har?
    Funkar den i snön eller är det mer en åka vagn overall?
    Har äntligen hittat vinteroverallen vi köpte i somras, storlek 80 och hon drunknar verkligen i den, och ful var den visst också
    Jag har en i 80, hade nog köpt 80 åt Meja. Den är nästan lika stor som den andra Molon i 74... Skiljer bara ngr cm. Jag köpte en till för jag vet i tusan hur bra den funkar om dom ska ligga i snön och greja.
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2010-11-04 20:51:38 följande:
    Undrar samma.. Obestämd Har mailat på hennes båda mailadresser och skrivit här på FL där hon ju även varit inloggad senast i tisdags. Har väntat på pengar i en månad nu för T auktioner, men i helgen åker de ut igen nu ger jag upp! Men tråkigt är det ju..
    Jag har oxå inboxat Mammastök, det är nog 3 veckor sedan, inget svar....
    Vi satte ju in pengar för present till Duntoffla, men det hände ju inte mer... Vet inte om det var många som satte in?
  • Tjollabolla

Jag blir med lite orolig för Stökis för det är ju inte alls likt henne! Pengarna struntar jag i, ville mest veta så allt är OK med henne för detta är ju inte likt henne ju! Hjärta

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17