Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-27 14:27:36 följande:
    De va tur du sa det för jag har inte en aning Glad 

Behöver me fler leggings från katvig. Även om jag köpt en del på sistone så vill jag ha ännu flera
    köpte 2 par från babyshop idag
  • Kristyr
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-07-27 19:08:08 följande:
    Nope. Både jag och storungen får eksem av sköljmedel + att det luktar så jävla illa och starkt!
    Undrar många gånger om folk häller ned hela flaska medel i maskinen för vissa plagg man får hem stinker verkligen...*hua*
    *hua*

Använder parfymfritt allt..
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-07-27 20:23:39 följande:
    Tröjan hittade jag här
    www.babbediboe.be/

eggingsen kommer jag tyvärr inte ihåg, var nån webshop jag aldrig handlat i innan
    åhh den småfolkisklänningen med blommorna ställer jag mig på kö på.. Drömmer

Den där beligska sidan var ju lite konstig..
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-07-27 20:54:51 följande:
    Fanns många kvar på rea här hemma

Ja, den sidan är liiiite svår att förstå sig på
    aha.. Har aldrig sett den modellen innan.

vääldigt svår..
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-07-27 21:11:09 följande:

Jag har också rensat här efterhand och kan säkert rensa lite till.

Du röstar för att spara lila och blå? För det är nog så jag med röstar.

Isf har jag ju en splinkens ny regnbåge att sälja.

åhh..
    lillronya skrev 2010-07-27 21:31:11 följande:
    JAg beställde NS på rea från mysgrodan för ett tag sen, men grejorna har inte kommit. Någon som fått sitt?
    När betalde du? Hon åkte på semester på fredagen den vecka eller nått sånt. Jag skickade en skärmdump på min betalning så hon skulle hinna skicka innan hon semestrade..
    Jag beställde när hon hade den där specialsidan och man skulle maila beställningen
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-07-27 21:19:25 följande:
    Vad det gäller ur och skur så är faktiskt polarns kläder outstanding- vi har haft pops ullfrottèoverall,skaloverall och även deras fodrade skaloverall-såå bra
    Vinteroverall hade vi en ful overall från Me too och den må ha varit skitful men herregud så BRA den var-Max var alltid torr och varm och fick lov att gå in med de andra barnen när de blev blöta i sina ytterkläder-trots hans protester Vi hade även en Reima tec som var kanonbra där!
    Skor är värt att lägga pengarna på goretexskor- vi hade Viking men det finns ju även Ecco och Superfit.
    Sen hade vi väpnarmössa som var fodrad från Reima samt vantar därifrån och hestras zip-där brast pops som inte fungerade för oss

Molos overall hade vi hemma och den var varm men när vi hade de på dagis så tyckte Max själv inte om den för den var bökig att ta på sig.
    pops skidoverall? nått du vet om eller nanook overall?

Laddar med inför ur och skur juh Cool
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-07-27 21:54:46 följande:
    Kristyr skrev 2010-07-27 21:50:29 följande:
    åhh..

När betalde du? Hon åkte på semester på fredagen den vecka eller nått sånt. Jag skickade en skärmdump på min betalning så hon skulle hinna skicka innan hon semestrade..
    Jag beställde när hon hade den där specialsidan och man skulle maila beställningen
    JAg kommer inte ihåg men det är ganska längesen.
    Jag beställde innan den sidan dök upp.
    maila henne...

var det [email protected] observera .se
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-07-27 21:57:04 följande:
    Vi hade en pop på besök men dels tyckte jag att den verkade för varm för våra skruttiga vintrar(om man bortser från vintern som var) och bökig att ta på så den fick flytta vidare trots att den var underbar med sin gröna färg.

Nanook eller Isbjörn som de numera heter vill jag ha-det är det enda märket som jag tror slår det mesta. Tyvärr gör de det även prismässigt så jag har ännu inte testat
    ja isbjörn. Men sonen kanske ska få sån när han fyller då är det ju liksom ok tycker jag..
    Vi har nog lite kallare här än er...
  • Kristyr

Grekis> kanske ska säga att han vill ha nanook overallen då. Jo det är ganska stora, han fick fleece setet förra året när han fyllde i 86/92 och de är stora och är fort stora så de funkar minst hela hösten. Köpte en nanook softshell på batikini häromvecken med 30% på reapriset så det blev under 500:- (lite billigare än vad en everest kostar) men ååååååå vad den var snygg på..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17