Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-09-18 20:19:49 följande:Drömmer
    *letar efter gilla-knappen*
    Jag också!

Jag firar bästa veckan på länge trots att maken var borta..Mina hemska grannar flyttade och in flyttade ett trevligt par på 22 årSolig Det ska jag fira genom att måla om köket imorgon
    JsN skrev 2010-09-18 20:20:43 följande:
    KAn man skylla på tangentbordet?
    off courseDrömmer
    Kristyr skrev 2010-09-18 20:20:39 följande:

nä inte detta tangetbord, det räcker med det sonen mättade med vatten, det är fortfarande pajko.

Då ska du nog inte mata detta med vin då
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-18 20:21:32 följande:
    Vad är det för ljud som Max har svårt med?

Min E var rätt så sen med att börja prata. Han pratar mycket nu men många ljud som han inte vill eller kan säga. För ett tag sedan så stammade han väldigt också men det tror vi var för att han var så ivrig på att få fram ord fort och därför hakade upp sig. Det har blivit mycket bättre och nu stammar han bara lite ibland.

Bvc sa att vi kunde ju gå till logoped för att kolla så allt var ok men jag tyckte inte vi skulle göra det då. Tycker han ska bli lite större iaf för nu är han ju så liten ännu. Får hoppas det reder ut sig, annars får man väl ta tag i det.
    främst frikativor och så assimilerar han ofta.. Jag bad om remiss för att jag såg en ny ilska hos Max när han inte kunde göra sig förstådd
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-18 20:28:56 följande:
    Oki med risk för att låta jävligt korkad, men va menade du nu Glad
    Haha..jag är språkmänniska så förlåt (nej inte när det gäller danska JsN ) Han har svårt med v och f..Iofs så är det andra också d,k,s beroende på placering.. assimilera innebär att han gör det bekvämt för sig genom att förändrar ett språkljud till ett annat som ligger nära ofta m och n
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-09-18 20:46:37 följande:
    kan man ladda nästa samtidigt som den laddar upp på t?
    ja..du sparar ju den som en annan lista
    Kristyr skrev 2010-09-18 20:48:20 följande:
    körde 1:- på min pusseltröja och fick ganska bra för den och då var den använd och luddig.
    ja men då så,denna är ny..iofs 74 så storleken kanske drar ner det lite. Äh jag kör på 1 kr-tack!
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-09-18 20:56:23 följande:
    Inte för att jag har någon tjej men jag tycker att velourklänningarna är finare Rätt val!
    Ja visst är de det Nackdelen med många auktioner är jag får lite ågren här och där..troligen för att jag inte har hundra koll på alla auktioner..
    Jaja nu är det försent så jag ska sluta nojja och gå och bada
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17