Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-14 22:19:20 följande:
    Japp precis samma, det fanns ju en lite större också men vi resnoerade så att man ändå inte skulle vara i stugan så mycket så den mindre räcker alldeles utmärkt
    ja precis så tänkte vi också. Och våra barn är ju inte särskilt stora.
  • SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-06-15 13:25:59 följande:
    Helt OT nu, men är det någon av er som har denna till barnen:

www.micro-se.com/Shop/Index.php

Jag funderar på att köpa till sonen, men velar lite då jag inte har någon möjlighet att se den IRL först. 
    Nä, men Svea skulle nog göra mycket för en sådan 
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-15 20:42:39 följande:
    ÅH vad roligt!! Kul att barne får lite sällskap där också tycker jag. Ella blir lätt desperat efter lekkamrater fort
    Hihi det låter bra. Skall bli så kul att se Svea o Ella tillsammans. Om de är så lika som jag tror. Och kanske vi hinner med en trevlig grillkväll utanför stugan tillsammans.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-15 20:47:49 följande:
    Klart vi måste hinna med det!! Sambon såg också fram emot lite sällskap där :)
    Åh det låter ju toppen.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-15 21:51:13 följande:
    Tjejer... en Ot fråga till alla er som har väggord... Är dom svåra att sätta upp!?
    Ha ha nej de är superenkla! Som klistermärken.
  • SmillaMilla

Busbellan: Åhhhhhh vad fint det var med fjärilslinnet till de där byxorna. Kanske ett måste. Men de där rutiga byxorna från ott, är det molos? De får gärna flytta hit

• SmillaMilla
    h80 skrev 2010-06-16 20:32:34 följande:
    "måste" köpa mer katvig röd/vitt, nån som vet om det finns i nån webbshop?
    Har en tröja i 92
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-16 21:07:39 följande:
    Tack Klart det är ett måste!

De blårutiga är Molo ja, nej de får nog stanna du ser väl hur fina de är ihop med ej sikke lej klänningen
    Ja jättefina. Men skulle vara så fina till Sveas rutiga molo klänning. Vet du om de säljs någonstans?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17