Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Flock skrev 2010-11-04 21:49:43 följande:
    Jaha, där small mina planer för i morgon. E ska ha hem pojkvännen för första gången, så jag måste nog vara hemma o kolla upp läget lite, så lite lagom pinsam ska jag väl vara...
    Ohh så spännande
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    saturnina skrev 2010-11-12 08:11:58 följande:
    Hej tjejer,

Hoppas ni mår bra! För det första, när jag tittar i bildis: Vad stora allas barn börjar bli!!!!

Var kan man förresten hitta kycklingarna i lite större storlek typ 98/104?

Kramar på er!
    Finns tyvärr inte Butte lyckades gräva upp en på salgen, annars finns det inte.
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2010-11-11 23:57:41 följande:
    Ah, tack! Inser att jag missat typ hela vårens kollektion Skyller på gravidhjärnan som rådde då
    Åh synd, fanns massa sånna suits på salgen!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-11-12 19:58:17 följande:
    JAAAAA vi kunde växla imorgon på toftanär. tack fina malou

JAG SKA TILL MOLOOOOOO
    Igen?! DU skulle ju inte ens dit en gång denna gången sa du
  • Tjollabolla

Näe fy fan vad arg jag är! Har fått negativt omdömme på Tradera efter att jag glömt betala en auktion som jag vann i MÅNDAGS! Fick ett påminnelsemail igårkväll, men har inte kollat mailen förrän nu och då samtidigt fick jag mail om negatvit omdömme. HERREGUD! Ger man inte folk en chans eller?! 5 dagar liksom! Jag har 500 postivia omdömmen, då borde man väl se att jag brukar sköta mina auktioner! *VANSINNIG*

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2010-11-13 12:18:00 följande:
    Va? Oj! Det var snabbt jobbat av säljaren. Jag har inte fått betalt för en auktion i söndags och jag har inte ens skickat påminnelsemail än. Om du fått påminnelsemail igår kväll kan du ju inte ha en rimlig chans att betala till idag. Pengaöverföring syns ju först på måndag om ni inte har samma bank. Jag skulle kontakta säljaren och be denne dra tillbaka omdömet.
    Jag har kontakt henne, sånt jäkla rikspucko! Själv har hon 6 omdömmen så hon borde verkligen ta tillbaka det. Fy faaan vad arg jag blev! Jag har auktioner som gick ut sista oktober som jag inte fått pengar för än, har skickat mail, men ingen betalning. Men jag väntar alltid in i det längsta med att ge negavitvt!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2010-11-13 12:30:54 följande:
    Ja man gör ju det. För några veckor sen ringer det en man till mig ang att han inte fått betalt för en auktion som min sambo gjort. Han hade skickat ett påminnelsemail dagen innan ( då hade det gått en dag över "tiden" ) men inte fått svar direkt och undrade nu om betalning. Snacka om att göra sig besvär. Ringa mig på min mobil Han har alltså kollat upp adressen och sen sökt på den, fått upp mig och ringer mig. För att sambon betalat en dag för sent. Han var inte otrevlig eller så men vilket jobb. Jag hade skickat påminnelsemailet och väntat ett par dagar till innan jag ringt.
    Himmel! Man får faktiskt tänka på att vad som helst kan hända, folk kan bli sjuka, åka bort osv. Tradera är ju inte på liv och död liksom. Hon skulle haft mina pengar idag liksom, herregud.
  • Tjollabolla
    FL Lisa skrev 2010-11-14 21:08:13 följande:
    kikar bara in en snabbis och tackar för alla grattis!

och för att inte vara helt OT så bjuder jag även på en bild på liten Helge i danskkläder.

Åhh Grattis! Vilken sötnos och vilken fint namn!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2010-11-15 10:43:04 följande:
    Vilken liten söt goding! Hoppas att allt är bra

God förmiddag förresten!

Busbellan- fina tjejerna i BT!

Tjolla- Underbara bilder på barnen. Älskar verkligen regnbågarna. Och gemstones är så fina. Är det höstens kollektion eller vårens?

Mamma till Simon- Så fin kille i regnbågen!
    Tack! Det är från hösten. Älskar dom. Lia har 62/68 i den klänningen och den sitter toppen nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17