Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-08-24 12:49:18 följande:
    Mera kossor och lamm? Men fy så trist...är det bara jag som tycker det är tråkigt när samma print kommer igen?, även fast dom är uppdaterade.
    Näe, håller med dig. Räcker med Me&i som upprepar sig tills man kräks på vissa print.
    Ska tydligen ha barn i November......
  • ChokladMoshin

GOkväll i blåsten
    Är grymt shoppingsugen, men vill nog ha lila/gult från Katvig. Är det bara BOR som har det?

• ChokladMoshin

GOkväll i blåsten
    Är grymt shoppingsugen, men vill nog ha lila/gult från Katvig. Är det bara BOR som har det?

• ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2010-08-24 19:30:43 följande:
    Småtting med!
  • ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2010-08-24 20:03:32 följande:
    Godkväll

Alltså jag blir snart tokig på Liams nattningar, nu gav jag upp, antar dock att han snart kommer börja föra liv så att Meja vaknar.
    Hur dags somnar era 3½ åringar? Liam har varit vaken sen kl 6, fullt ös med bus och lek heeeela dagen och ändå är han helt omöjlig att få i säng Skrikandes
    Vad jobbigt. Man kan ju tycka att han borde stupa i säng om han varit igång så länge.
    Maken lägger barnen 19, efter 5 minuter sover 2½ åringen. Efter ca 15 min. sover 6½ och vid 19.30-20 sover 5-åringen. Så har det alltid varit här.
  • ChokladMoshin
    ChokladMoshin skrev 2010-08-24 21:49:36 följande:
    Vad jobbigt. Man kan ju tycka att han borde stupa i säng om han varit igång så länge.
    Maken lägger barnen 19, efter 5 minuter sover 2½ åringen. Efter ca 15 min. sover 6½ och vid 19.30-20 sover 5-åringen. Så har det alltid varit här.
    Kan ju tillägga att stora vaknar runt 07 och tjejerna väcker jag oftast vid 8, tidigare nu med dagis och så
  • ChokladMoshin
    Smultronhjärta skrev 2010-08-25 17:50:02 följande:
    Just det, du ska ju ha pengar av migSkäms Fixar på en gång!
    Ingen fara.
    Skulle ut och posta 27 paket idag trots ösregn så hade dom slut på frimärken, HUR kan man det liksom????Demon
  • ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2010-08-25 18:21:23 följande:
    Men den kommer säkert nånstans! tror du inte det? Så jädrans fiiin! Velar om vi ska ha den eller klänningen...
    Den suiten är ett måste i minst en stl.
    Min kommer ju vara för liten för klänning, men om jag vore du hade jag nog tagit en suit OCH en klänning
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17