Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-10-26 12:12:19 följande:
    Hej hopp flickor.

Hemma och pustar ut en liten stund, var på bvc för 1 års kontroll av Meja tidigt imorse, allt var prima, och hon väger exakt lika mycket som Liam gjorde på 1 års kontrollen, 8920 g Sprutor fick hon också, stackarn skrek som en stucken gris och Liam blev aaaaaarg på läkaren Därefter blev det några timmar på ÖF, strax ska barnen till farmor och jag ska sätta mej i frisör stolen, äntligen, och ikväll blir det hockey för mej och sambon.

Fick hem Molos vintermössa till Liam igår, tog storlek 3-5 år men det var verkligen precis, han hade lätt kunnat ha den största storleken. Mina barn måste ha extremt stora huvud
    Hihi Mateo är 73cm o väger 10,8kg Han har väl gått om alla bebbar i tråden nu! Från att ha varit minst i gänget blev han plötsligt störst
  • Zvartaliljan
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-27 09:45:22 följande:
    Ojojoj bra där! Underbar film juGlad

Nån i tråden här som såg på en film som hette Rainbow Brite eller nåt sånt när ni var små?

Det var om en flicka som bodde i regnbågslandet och hade en vit häst hon red på och var allmänt snäll. Hon hade små luddiga kompisar som samlade typ stjärnstoff till henne som hon kunde ha i sitt bälta och använda för att göra regnbågar av och rida på dem och bekämpa ondskan vid namn lurk el nåt.

Har de filmerna nu hemma men bara med engelskt tal Obestämd 

Underbara filmer annars!!
    jag har filmerna med svenskt tal Älskade dom när jag var liten så sparade dom, nu älskar Maia dom
    nu måste jag ju boka trolltyg i tomteskogen, den är ju UNDERBAR!!

Fjant
  • Zvartaliljan
    Ocikatten skrev 2010-10-27 12:04:44 följande:
    OTT-uppdatering: Inga IdaT overaller eller jackor (bara en i storlek 98). Inga Molo-tröjor i storlek 116. Såg nåt par tights. Alla nöjda?!
    fanns där något i 80-86 till pojk? tänkte om det är värt o åka dit imorgon när jag ändå är i Malmö.
  • Zvartaliljan
    h80 skrev 2010-10-27 12:24:46 följande:
    hur var det med 68? hade de fyllt på? Jag tar nog en tur imorgon igen kanske. Fortfarande inget 92?
    du har inte lust att ledsaga mig genom butikerna i malmö imorgon Drömmer har 9 timmar där att döda. Har med mig Mateo.
  • Zvartaliljan
    RockingSkåne skrev 2010-10-27 13:57:40 följande:
    Men ååh, perfekt! Jag e ju sugen på just småfolks overall! Hur tycker du att den är? Funkar den på en rörlig dagiskille! Har hittat den för 999 och vill gärna köpa!
    Jag har den i 86/92 till min kille som är 73cm. Den sitter bra med växtmån. Jämförde med en Molo 80 o det skiljer typ ingenting mellan dom!
    Jag tycker den är superbra för den är så lätt! Väger typ ingenting, så lätt för en liten kille o bära upp o röra sig i.
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-10-29 08:45:43 följande:
    Och jag är sjukt avis på det gula katvig setet
    Ja det krävdes lite grävande men till slut fick jag fram en tröja i 116 122 i leggingsen så en aning stora, men tänkte försöka sy upp dom.
  • Zvartaliljan
    RockingSkåne skrev 2010-10-29 08:54:55 följande:
    Var precis och kikade in på din tårtblogg..... Ååååh så underbar! Jag blir så avundsjuk och vill också kunna baka sådär. Fantastiskt! Ps. Har också en man från Sydamerika!
    Det är bara o sätta igång o öva
    Så kul, vart i sydamerika?
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2010-10-29 12:17:58 följande:
    vad ska man matcha småfolks kaninbody med?? den e ju sååå söt men hittar inga bra byxor till, den e ju lila o orange så oranga hade väl varit finast till men var finns det??
    jag köpte lindex orange velourisar, passar perfekt till.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17