Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-07-22 13:22:53 följande:

SUCK, fick avi på skötväskan och dockhusfilten (dock väntat i och för sig), orkar inte gå till posten nu ju.
    Men det tar liiiite emot att veta att den ligger på posten hela natten......Drömmer

Ååååå jag hade hämtat dockhusen på stört
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2010-07-22 13:26:22 följande:
    Varsågod, jag har en som lever om ordentligt så jag delar gääärna med mig
    Ja, det är helmysigt. Barnen surar för dom kan inte riktigt känna än.
    Klart jag måste göra dig liiite mer osäker, men jag gillar tunikor mer än tröjor
    Hoppas den här är en liten buse, jag älskar när dom rumlar runt där inne, mysigt att knuffas o "prata" med varandra Solig

Här känner jag alltid utanpå magen först, sen tar det ett tag innan jag känner det inombords så att säga

Jag får fnula lite på tunikan o tröjan tror jag, jädrans svårt Obestämd
  • RååSa BuBBlan
    tessan27 skrev 2010-07-22 13:00:37 följande:
    La in lite bilder i bildis från min 50% shopping från IdaT. Är så nöjd med kläderna, så fina. Jeans snickarbyxorna var bara så coola.

Vill verkligen köpa rådjursklänningen till min tjej men just nu har jag verkligen inte råd, får nog vänta en månad till. Sambon tyckte att den var fruktansvärt ful men det tycker inte jag och förhoppningsvis inte Maja heller. Hon älskar ju klänningar i alla fall.
    fiiin hopping
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2010-07-22 13:28:11 följande:
    Men då!
    Vet inte om jag pallar all sol ju
    Äsch.. solbrillor, tunn klänning och solhatt sen går du
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2010-07-22 13:33:08 följande:
    Ok, jag har tvärtom. Känner inombords först.
    Kan ju bero på allt fläsk också i och för sig
    Men mysigt är det.
    hi hi..

Längtar till man kan få fatt i lilla fossingen Hjärta Nu kommer verkligen den bästa tiden i graviditeten, hatar den första tiden verkligen Kräks
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2010-07-22 13:40:38 följande:
    Jag brukar ha lätta graviditeter förutom lite foglossning, men denna första ½ flöt ju på. Visste ju i och öfr sig ingentingDrömmer
    Men dom senaste 2-3 veckorna har varit hemska, bara mår illa 24-7 och kräks.
    Hoppas verkligen inte det ska fortsätta så här.
    Har varit lite svårt att liksom hoppa in halvvägs i en grav. har både för och nackdelar.
    Men snart så
    Jag brukar åxå ha lätta graviditeter OCH lätta förlossningar på en 5-7 timmar från start. Känner dock att jag är lite tröttare denna gång, sen har jag ju så dåliga värden vilket gör mig ännu tröttare liksom, nu mår jag liiite bättre och hoppas det fortsätter så

Fy din stackare o må illa, det är verkligen hemskt!! Hoppas de ger med sig snart så du får må piggis
  • RååSa BuBBlan
    Vikkan76 skrev 2010-07-22 13:47:12 följande:
    Nej, man behöver ju inte ha båda. Behåll den du tycker bäst om! Som om det nu skulle göra saken lättare??!!
    Men jag veeet ju inte vilken jag gillar  
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-07-22 13:47:24 följande:
    Ja hoppa in i halva skulle ha känts bättre för mig istället för och få reda på det i vecka 32 som jag gjorde med A .. då fick man en smärre chock :D
    Va?   vecka 32???? Hur ???
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2010-07-22 13:51:03 följande:
    Oooh, förlossningarna är ju det bästa.
    Senaste tog knappt 3 timmar från första värk. Även de 2 första barnen var snabba. Me like förlossningar.
    Tråkigt med dåliga värden Hoppas dom blir bättre.

Jag har svaga förhoppningar om att må bättre, har nog med min operation att göra, så det är bara att stå ut!!!
    Imorrn är det "bara" 17 vekocr kvar ju
    Alltid gillat att föda barn. men Bubblis förlossning va fasiken hemsk!! Åkte in alldeles för sent för de första envis som man är, sen mådde hon inge bra bitvis och värkar varannan minut i över en timme, dom fick hejda de hela med bricanyl, hjälpte inte ett skit sen kom krystvärken o så va hon ute på 1 minut. Va FÖR intensivt och inget positivt alls, tappade kontrollen och va rädd att hon skulle stryka med lilla gumman

Å bara 17 veckor kvar, det kommer gå sjukt fort!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17