Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-07-27 22:32:27 följande:
    OJ... finns det ngt kvar där??
    ta å ring å kolla med eleraff om du e intresserad för de reade ut som sagt mkt nanook, vet dock inte hur utbudet är nu om det gått åt...50% är ju ändå 50% =P
    hmmmm det var en sida där de reade overallen med ........vet att det var försstort för maxen den som var kvar..var rena rama köp nu priset vet jag ... ska länsa min hjärna lite vilken sida det kan ha varit...
    nej jag tog den sista i den stl..

Jag bryr mig inte om priset på overallen.. Betalar ju inte..*hihi*
  • Kristyr

Smultron> usch.. så folk gör Ja det var nog lite tur att mobilen låg på laddning... Man vet inte vad de skulle hittat på med din pappa om han kom dit...

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-07-28 10:53:17 följande:
    Jag gillar ju Isbjörns (gamla Nanook) kläder. Helt suveräna överdragsbyxor, fleecekläder och overaller.

De är ute väldigt mkt på Noels dagis och vi har:

2 overaller alt 1 overall och en 2-delad dress
    Överdragsbyxor
    Regnbyxor
    3 par vantar
    Underställ
    Mössor
    vilken av deras overall rekomnerar du här i stlhm??
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-07-28 10:58:28 följande:
    Nu är jag ännu argare!!!
    Polisen är på plats och tydligen är det ett av de värsta inbrotten de har sett vad det gäller förstörelse
    Kräks
  • Kristyr

hmm vad ska man ha för extraoverall lixom? Man kan väl inte köpa en till så dyr overall, eller kan man ha pop skaloverall som extra?

Eller kanske räcker pop skaljacka och skalbyxa som "extra overall" och regnkläder? Eller klara inte de regn?

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-07-28 14:41:25 följande:
    Meningen med att vi hade 2 var att vi hade en på dagis och en hemma men det är ju inget krav direkt. Dessutom fick vi det 2-delade setet av mina föräldrar (vi var bägge på Nanooks rea). Annars tycker jag att det funkar bra med en. Vill man ha 2 kan man ju köpa något annat billigare märke.

Pops skaljacka står emot mycket regn tycker jag. Men de kan ju bli för kalla om det blir en sån vinter som den som var.
    Ja det känns lite kallt med skalkläder om det var så kallt som i vintras. Men när det är så kallt blöter man inte ner sig det som kan hända är väl då att de kissar ner sig i overallen..*hmm* Men än så länge har han blöja

Dagmamman har skrivit extra overall på sin lista..Obestämd Var därför jag funderade på en pop skalis så man kan ha fleece och underställ under så borde den klara lite kyla iaf. Såå svårt när man inte har haft barn på ur och skur eller vanligt dagis med för den delen heller.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17