Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2010-09-18 21:00:05 följande:
    Oki...Glad Det låter lite lika som min E faktiskt. Kanske skulle gå iväg med honom iaf då om det inte ordnar upp sig snart.
    Jag är inte orolig i vårt fall utan det var mest för att om så skulle vara framöver så finns vi i rullarna..
    Max har nu dessutom börjat på stora barn så det kan säkert spela in i talets utveckling också..
    Men vi ska kolla hörseln så att jag sen vet ifall han faktiskt bara är selektiv i sitt hörande eller ej....Drömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta

God morgon!

Åh jag är lite småirriterad faktiskt..Min kusin som är snudd på alkoholist och som jag har dålig kontakt har i natt inboxat en danskälskare på FB gällande en annons och där sagt en massa tråkigt Hon hittade ju dit via mig så jag känner mig lite skyldig faktiskt..

• Smultronhjärta
    jompa skrev 2010-09-19 09:20:28 följande:
    God morgon tjejer.
    Längesen man var här inne nu
    Har shoppat lite men inte så mycket danskt faktiskt men några godbitar har man allt hittat.
    Var på Fuerteventura förra veckan och det var väldigt mycket danskar där och det verkar vara Hummel som gäller för dem.
    De allra flesta barnen hade Hummel badkläder och även en del vanliga oxå, såg en Katvig baddräkt. Måste nog erkänna att man är lite skadad när man sitter och kollar sådant
    Jag hade det likadant på Kreta..på vårt hotell och på grannhotellen bodde det bara danskar.. Dessa körde enbart på Ida t och Katvig hela tiden! Dessutom helt galet i storlekarna..antingen toklitet eller tokstort..
    Det var en del av mitt semesternöje att sitta på balkongen och kolla vad danskbarnen hade på sig inför kvällens restaurangbesök
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-09-19 09:24:14 följande:
    men åh vad trist!

Därför väljer man FBvänner med omsorg
    Jo jag får nog spärra lite verkar det som..tyvärr eftersom det är som med många andra beroende- de är som en helt annan människa som nykter
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-09-19 09:28:45 följande:
    har med spärrat endel så de inte får se någonting.. elakt  men.....

i ditt fall kanske det skulle vara bra, för hennes egen skull med att hon inte skadar sig själv och andra..
    Men..hur spärrar jag då? Jag är så dålig på FB juSkäms
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-09-19 09:38:12 följande:
    Hos oss har t om maken blivit miljöskadad. Kan ibland om vi är ute titta på ett barn, sen tittar han på mig, och säger -Molo, visst? Skrattande
    Ha ha min man gör precis likadant Dessutom ser han lite stolt ut när han gissade(?) eller sa rätt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17