• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-09-08 21:41:10 följande:

Varför?

Det är ju toksnyggt även på små.

Ebbe har fina små svarta mössor. Eller har haft iaf.

hur är de i storlek?
  • h80
    lillronya skrev 2010-09-08 21:45:09 följande:
    De nya är ganska små.
    vad har du för storlek till din tjej o hur stor är hon?
  • h80

OT, men jag behöver tips. Min tjej ska på 3-årskalaso jag har ingen aning om vad jag ska kköpa för present. Nån som har några tips??

• h80
    Busbellan skrev 2010-09-09 07:57:19 följande:
    Är det present till tjej eller kille?
    Är dte till en tjej så tror jag t.ex vad som helst med hello kitty funkar, vad man än tycker om den katten

Annars pussel, böcker, playdoo lera, målarbok, jag egentigen vilka småprylar som helst funkar i den åldern.
    Ella springer just nu här hemma och leker med en jättelarv i gummi
    det är en tjej
    hennes mamma tycker absolut inte om katten Glad så jag ska nog satsa på målarböcker eller pussel ellet nått sånt
    tack för tipsen
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-09-09 09:43:21 följande:
    hehe som här då =P..... den katten e ratad.. det komiska är ju att min brorsdotter älskar den där katten å på bb så fick ju melina en kittykatt nalle =P...ja det är tanken som räknas ;)....

leklera, vattenfärger, går med hem =)..

fick du elloskoden att funka sen ??
    har inte provat elloskoden än...............vet inte vad jag ska köpa, vinterskor har vi redan. Men jag måste ju köpa nått nu är jag har kod Glad
  • h80
    Viktorsmamma skrev 2010-09-09 12:37:59 följande:
    okej, jo jag ska överväga ett tag till, jag gillar molo.s men somsagt han kommer behöva en ny WS pop med så jag kan inte riktigt bestämma mig vad som är "viktigast" men får ju lönen nästa vecka så då blir det en tur ner till butiken och shoppa lite

Han är BARA 80cm lång men har korta ben, 80 i NS är fortf. baggy på benen om du kollar bildtråden där. däremot har han 92 i sin svarta hood från i år och den är lite stor men inte överdrivet mycket... svårt med storlekar på denna lilla kille som snart blir 2år :-P
    min tjej är 88cm, så lite längre än din kille. Men hon har också fått en 92 hood o den är lite stor men funkar. Jag köpte en 92 baby mololurv till henne o den passar helt perfekt.
  • h80

är det nån som kan länka till Gekåstråden.....hittar den inte

• h80

Ni har kanske pratat om det förut, men vad har ni till rådjursklänningen?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17