Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-06-17 12:16:32 följande:
    Tack!!
    Ja du de klänningarna är jag mycket nöjd med.
    Håller med! Den är såååå fin!
  • SmillaMilla
    Everlonn skrev 2010-06-17 12:18:18 följande:
    Misty är fint
    Nja, jag vill ha tant namn

Kerstin och Viola sparas till kommande barn dock. Men fler förslag?
  • SmillaMilla
    Theina skrev 2010-06-17 12:21:16 följande:
    SNÄLLA hjälp mig med storlek.. jag vill köpa en MOLO fleece till Linnéa som blir 2 i oktober att ha i höst/nästa vår kanske.. 92 eller 98??? Nu är hon 84 lång á 12 kg. 

Jag hade verkligen uppskattat lite hjälp.. har aldrig haft en Molofleece så jag känner inte alls till storlekarna..  
    Oj då skulle jag säga 92. Svea som är 93 använder junior 92 fleece jackor.
  • SmillaMilla
    jacao skrev 2010-06-17 15:51:04 följande:
    Har ju några katter här hemma: Elvis, Doris, Majsan och Kajsa
    Kul. Det blev Doris här.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-17 21:20:45 följande:

Gokväll tjejer!
    Här verkar det lugnt

Smilla:
    Supersöt misse!

Visst  är hon söt. Tack :)
  • SmillaMilla

Måste fråga er andra som först haft en katt o sedan fått en till. Hur har den första katten reagerat? Våran "stora" verkar rädd för denna lilla.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-17 21:28:33 följande:
    Nu har vi inte skaffat en i den åldern som er är, men vi hade ett tag en honkatt och en hankatt och honan fick ungar. hanen var då livrädd för de små krypen
    Men det går säkert över när hon vant sig, kattungar kan ju vara lite "mycket" ibland.
    men räkna med att den äldre nån gång antagligen kommer sätta den lilla på plats om hon försöker busa för mycket
    Oj så långt har vi inte kommit. Den stora, som nu är 4 år, vågar ju inte ens gå i närheten, går inte ens in i samma rum som denna lilla. Som nu ligger den lilla här uppe i soffan, den stora står i trappan o tittar och vägrar komma upp. Hoppas att det snart går över. Den lilla är så van vid andra katter så den bryr sig inte alls.
  • SmillaMilla

Tror ni att Svea på 94 cm kan ha en molo tröja (multiflower med randiga armar) i stl 104 till hösten?

• SmillaMilla
    Infinite Joy skrev 2010-06-17 22:06:40 följande:
    Min tös är 98,5 cm och har gått över på 104 i långärmat nu. Skulle inte kunnat ha större. Beror nog lite på hur mkt hon växer tror jag.
    Okej, men då kommer hon kanske att kunna ha den inom den närmsta tiden. Hittade ju en på rea, så kanske man borde passa på.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17