Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åh så spännande, hoppas bebisen vill komma snart ! Tror nog du snosar bebis inom ett dygn iallafall Baby Gud så jag ser fram emot nästa förlossning, ska bli så spännande att göra det igen Det finns nog inget häftigare än att föda barn!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-01-16 18:42:12 följande:
    Hmmm sitter här och funderar på hur jag alls vågat föda sex barn med mina idiotförlossningar?
    Varför i hela friden har ni så få barn när de bara ploppar ut sådär på ingen tid?
    Funderade också på det tidigare. Tänk om alla skulle må såhär bra under graviditeten och ha så "lätta" förlossningar, vad många barn det skulle bli Fast å andra sidan kanske det är lite tur med Nu vill jag ju bara ha två barn men egentligen skulle jag kunna föda barn hur många gånger som helst, I love it

Ja, nu ska jag ju inte säga för mycket så inte nästa förlossning blir ett rent helvete Jag hoppas att den ska gå lika lätt och smidigt som med Milla
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2011-01-16 18:48:59 följande:
    Åhhåhå- hoppas bebisen vill komma inatt BubblanHjärta
    I övrigt så blundar jag för alla förlossningsdetaljer

Nu till min fråga..den där tröjmodellen från Molo som alla är så kär i,med liten spetskant..Visst är den liten i storlek? dvs visst borde min Lova kunna ha stl 92 gaaaanska snart iafDrömmer
    Ja det tror jag absolut att hon kan, redan nu kanske? Hur lång är hon? FINASTE modellen på tröjor
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-01-16 18:51:52 följande:
    Fast vissa skaffar ju ganska många ändå.
    Hoppas också du får en till lätt förlossning!
    Ja och det är ju en himla tur Jag älskar stora härliga familjer som din men jag har själv alltid sen jag var mindre sett mig själv som tvåbarnsmamma så jag tror jag kommer känna mig rätt nöjd efter den här. Fast man vet ju aldrig
    Smultronhjärta skrev 2011-01-16 18:55:49 följande:
    Hon är 76 cm kort..kanske ska testa då..
    solouniko skrev 2011-01-16 18:51:20 följande:
    Ja det tror jag absolut att hon kan, redan nu kanske? Hur lång är hon? FINASTE modellen på tröjor
    Men vad bra- NU ska jag beställa

Tack flickor
    Tror absolut det funkar, blir kanske lite tunika men det gör inget. Är så smal och fin modell och bra muddar i ärmarna så det blir nog bra Milla är 83-84 cm och har 92 men köper jag fler nya så kommer jag köpa 98 till henne.
  • solouniko
    Busbellan skrev 2011-01-16 19:05:05 följande:
    Ändå är den tröjan i girly rainbow större än de andra tröjorna i den modellen
    Är den? Då måste jag ju absolut ta 98 på de andra. Vi har ju bara girly rainbow i 92, sen har jag en miau påväg hem i 98 som jag trodde skulle bli stor men då passar den ju kanske redan. Måste ta 98 på kossetröjan också då. Någon som vet förresten om vårens är lika små? Såg den bronx också på LLM, vill haaa!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-16 19:27:14 följande:
    hehe föda barn hemma hade varit sådär

men du behöver ju inte titta på gubbskrället bara backa till honom och blunda
    Otippad Butte kommentar Hahaha!
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 19:42:39 följande:
    Nu gör det lite ondare igen Skrattande Å tjejer hoppas ni tror rätt nu!! Jag vill snosa BubbelBebis!!

Drar runt här och städar lite för att få fart på det, hoppas hoppas!!*ASG*   Såååååå Butte liksom
    Haha eller hur Åhhh hoppas lilla bubblisen vill komma snart
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 19:47:59 följande:
    Ja hoooooppas!!!

Å kanske gubben får missa lite lite av fotbollen åxå på köpet {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hoppas han missar större delen
    Busbellan skrev 2011-01-16 19:52:06 följande:
    Kossetröjan vet jag inget om tyvärr, har ingen av det nya i den modellen
    Chansar nog på en 98, de kortärmade var ju lika små som höstens så det är säkert samma!
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-16 19:53:16 följande:
    Bubblan: Åhh, nu måste ju Plupp vara på G, Arnolda håller alla sina fingrar för det!
    Grattis till Arnolda Baby
  • solouniko
    h80 skrev 2011-01-16 20:15:35 följande:
    Ånej, vi har ju bara girly rainbow också.......då kommer ju gemstones att vara förliten Rynkar på näsan
    YES! Haha nä förlåt Men det är ju inte säkert, kanske bara skiljer lite? Prova och se!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17