Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-17 22:08:04 följande:
    ja, absolut. Ella använder många Molotröjor i 104 nu, har till och med nån i 110 som funkar
    Aha då kanske man skall satsa på den. För visst är den fin o kanske inte så lätt att få tag i.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-06-18 08:33:23 följande:

Godmorgon

Här är det tråk väder idag så idag står städning på schemat.
    O shopping sugen är jag som sjutton, Liam behöver t-shirts, tips på fina?
    Shoppade lite Molosar till Meja på FB igår

God morgon!

Jag är också shoppingsugen. Skulle behöva lite långarmade molosar i stl 110. Hittade den gröna stjärn tröjan på babyshop i dag. Men skulle även vilja ha den turkosa. Ja på rea så klart.
  • SmillaMilla

Busbellan o Butte: Tusen tack för bilderna!!!! Men vilken ångest jag fick, för den blev ju inte superbillig direkt. Men gillar ju flower printet så.

• SmillaMilla
    ellenagnes skrev 2010-06-18 11:46:58 följande:
    Ni som brukar vara så piffiga....nu behöver jag er hjälp. Det blir OT men jag behöcver ett tips på en present att ge bort till mitt mellanbarns dagmamma nu när han slutar hos henne. Hon har varit där i 5 år. Skulle vilja ge något kul minne. Någon som har ett bra förslag??
    Ett äppelträd?
  • SmillaMilla
    Lilla Ego 07 skrev 2010-06-18 12:19:27 följande:

Hej.

Har ett litet ilandsproblem. Nya molo fotbollskollektionen har en tröja som heter ryan worldcup, med fotbollsplaner. Är det någon som har den och tycker att den är fin? Kan nämligen köpa en till halva priset men vet inte om jag vill ha den eller ej...

Jag har köpt den till stora sonen. Men har inte fått hem den än. Jag tycker att den är jättefin. Möjligtvis inte en stl 110? För då kan jag köpa den
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 17:10:44 följande:
    Har den inte men har sett irl..Så fin att den är värd halva priset tycker jag
    Bara halva? Gahhh jag har ju beställt den till fullpris. Har ju även fotbollarna. Men sonen är ju tokig i fotboll, så vi kompromissar riktigt bra nu. Han får fotbollskläder och jag får köpa molo
  • SmillaMilla

Hej hej

bara jag som sitter här när det är fotbolls vm?

I morgon har vi stort kalas här så jag orkar inte göra någonting i dag. Men lite shopping vore inte helt fel.

• SmillaMilla
    Helle skrev 2010-06-18 20:35:42 följande:
    Närå, jag också, fast mannen har somnat i sonens säng efter USA-resa idag. Kul fredag liksom Obestämd
    ha ha ja kul!
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 20:38:44 följande:
    Nope..jag är också här! Inte för att vara motsträvig men huuuur lång kan en månad kännas som när det är fotboll som gäller hela tidenObestämd

Jag får verkligen inte shoppa mer men jag v i l l-har ju ångan uppe
    hihi, ja jag är ju ändå lite små intresserad utav fotbollen, men det räcker klart med att ha laptopen i knät. Men jag kan bara gissa hur det känns för er som avskyr fotboll.

Just nu ligger Doris här bredvid o myser. Anton masserar sambons rygg
  • SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2010-06-18 20:41:40 följande:
    Gokväller!

Är såååååå hopping sugen men kanske ska invänta LLM´s rea.
    Det är ju bara fotboll och kungaprogram på tv..... Kräks
    ja man kanske skulle kunna försöka hålla sig till llm rean. Men det var väll en hel vecka kvar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17