Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-11-18 13:52:46 följande:
    De flesta i den här tråden hade väl de byxorna.

Jag tror Emilios är för små.

Ja Lia kan väl ha kossor?! Supergullitg!
    Väldigt juligt med kossor. Kunde ju varit julagrisar iaf? Det är väl ett print dom inte gjort än!

Ja Milos är absolut för små. Synd för dom blev inte använda många gånger...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Quiet thoughts skrev 2010-11-18 14:38:19 följande:
    Åh tack alla, snälla.
    Jag bara hoppas på tur.

Läste att för alla 6 som tävlar om titeln har det kommit in 1000 röster, sååå många är det inte delat på 6 med tanke på att jag har haft över 1000 besök om dagen.
    De andra är ju tydligen också populära bloggar. Obestämd
    När är sista dagen att rösta? jag röstade direkt, hoppas verkligen att det går vägen!
  • Tjollabolla

Hej flickor...

Vilket regnrusk vi har idag. Ösregn och 1,5 grad. Sååå kallt!

Sitter här med kossasuiten i handen. HERREGUD så fin! Åhh det var längesen vi hade kossor i vårt hus! Milo sa direkt: Jag vill med ha kossor!
    Ja det är klart... Men inte så lätt att uppfylla... Obestämd

• Tjollabolla
    Busbellan skrev 2010-11-19 14:27:25 följande:
    Oj, regnar det hos er, här öser snön ner, och tyvärr verkar den lägga sig också

Enda fördelen med snö jag kan komma på är att ytterkläderna inte blir så skitiga, för fy vad barnen sett ut de senaste dagarna
    Japp, nu snöar det minsann här med!
  • Tjollabolla
    Ocikatten skrev 2010-11-19 19:47:02 följande:
    Jag sitter här och är "#(/&/#)"/%()-avis på Tjollas kossor!!! *muuuu* Hjärta

Dom är SÅÅÅ Fina! Knappt jag vill använda dom
  • Tjollabolla

Hmm jag verkar va ensam här ikväll...

Idag har även jag varit och kollat på julaftonskläder. Fy vad trist utbud det är till baby! Inga fina klänningar alls hittade jag . Vill ha en finare klänning, typ i siden/blankt tyg med lite spets sådär. Å INTE röd! Nån som har nåt tips?!

Till Milo hittade jag bara samma byxor som förra året, fast västen verkade dom inte ens sälja på vårt kappahl... Känns lite trist...

• Tjollabolla

H I L L A skrev 2010-11-20 18:37:55 följande:
    Jag får inte länken att funka
    Hilda fick sin trädockvagn när hon var runt 9 mån och den funka som gåvagn. Det är en sån Micki trädockvagn rosa med en gul krona på. Och hon använder den fortfarande  
    Ja men denna är typ sån! Ska se om jag kan få in en bild:

Tror du den funkar som gåvagn oxå? Hade gjort mig glaaad!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-11-20 18:37:11 följande:
    Sidan funkade visst inte, men visst är det samma typ som den Meja fick när hon fyllde år? Den rosa med Hello Kitty, isf funkar den som lära gå vagn.
    Tjollabolla skrev 2010-11-20 18:24:52 följande:
    Hmm jag verkar va ensam här ikväll...

Idag har även jag varit och kollat på julaftonskläder. Fy vad trist utbud det är till baby! Inga fina klänningar alls hittade jag . Vill ha en finare klänning, typ i siden/blankt tyg med lite spets sådär. Å INTE röd! Nån som har nåt tips?!

Till Milo hittade jag bara samma byxor som förra året, fast västen verkade dom inte ens sälja på vårt kappahl... Känns lite trist...
    Håller med, dåligt utbud på flick klänningar, jag köpte en enkel modell från Lindex. Har även en ifrån Kappahls Vintage serie, en mörk grå typ siden med spets under, den kanske kan vara nåt?
    Inget Hello Kitty i mitt hus

Jag spanade på den klänningen på tradera, men hittade bara den i 80... Undrar om det inte blir lite stort kanske. Hmm. Men fin är den!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17