Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-07-24 17:53:22 följande:
    Nån som har något i Bambi printet och har tvättat det ett par ggr?
    Vill köpa mer i Bambi men törs inte om det mörka blir så där sunkigt efter ett par tvättar.
    Jag har tvättat min en gång å den ser helt opåverkad ut so far
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Idag har bubbelbebisen levt rövare där inne , hickat, sprattlat o gjort kullerbyttor, sååå himla mysit Hjärta

Jag vill så hemskt gärna köpa en bambi suit, visst kan en liten pojk ha en sån?

• RååSa BuBBlan

Apropå ludd så kan jag säga att höstens lila med stars håller suuuuuuper!! Inte ett ludd alltså, linnet vårt är tvättat nu 3 ggr, ser helt opåverkat ut, brallorna fick sig en rejäl omgång av Bubblis å nu tvättade utan ludd ens på knäna Skrattande  *me like*

• RååSa BuBBlan
    Vikkan76 skrev 2010-07-24 18:33:03 följande:
    Jag har köpt Bambi men inte tvättat än. Ligger i garderoben och inväntar dagisfotograferingen men ev får kanske denna säljas innan den ens hunnit användas för dottern tokvägrar den. Hon säger att den är för mörk och att hon inte gillar mörkt. Hmmm, vart ska det barka hän tro för dottern är ju knappt 3 år fyllda men hon har tydliga önskemål redan nu om vad hon vill ha på sig och ej! Obestämd

Men jag hoppas in i det sista att hon ändå kommer sätta på sig Bambisarna eftersom det var ett av de få printen i höstkollektionen jag verkligen tycker om. Glad

Hoppas ju också att det mörka ska hålla sig i fint skick även efter många tvättat, men Molos mörkare färger har ju haft en tendens att ludda redan från början. Rynkar på näsan
    Å trist fiiina bambisarna jue!!
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-07-24 18:35:23 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-24 18:33:10 följande:
    Idag har bubbelbebisen levt rövare där inne , hickat, sprattlat o gjort kullerbyttor, sååå himla mysit Hjärta

Jag vill så hemskt gärna köpa en bambi suit, visst kan en liten pojk ha en sån?
    JAAA! ALLA kan ha bambi Eller, alla MÅSTE ha bambi
    Toppen
    Vikkan76 skrev 2010-07-24 18:35:27 följande:
    Tycker jag allt, att en pojk kan ha Bambisar!
    Då får sonen en Bambi
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-07-24 18:37:00 följande:
    Låter väldigt bra. Svea måste nog få stjärntröjan, fast vi redan har den som kom nu i våras.

Kul att du känner bebisen! Jag tycker dock det var det värsta med att vara gravid, alltså alla sparkar. Värre än att må illa i 9 månader
    ja kööööp!! så himla fin den tröjan

Å gillade du inte buffarna? varför?
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-07-24 18:40:01 följande:
    Ja självklart Måste nog köpa en lila tröjor med stjärnor på känner jag... Passar så fint till girly rainbow byssorna
    Mmm.. Det måste du!! Sååå fint ihop {#emotions_dlg.flower}
  • RååSa BuBBlan

hm.. små suits på rea just nu, var kan de finnas? >Tycker det verkar utplockat överallt Obestämd

• RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-07-27 14:10:52 följande:
    Men du, är det rosa/rosa från i våras? Visst är det väl det?

Jag har nu, sådär väldigt mycket för sent, kommit på att jag behöver ha rosa/vita men vad kallas de?
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phpyj7frf.jpg

Här finns ju rosa/vit i två varianter- hur ska jag veta vilken kombo det är jag jagar..Vet du vad de heter?
    den övre rosa/vita heter rosa/vit och den under heter cerise/creme
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17