Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-06-18 20:45:50 följande:
    Nån som vet när de börjar sin rea? Vill reashoppa, men hittar inte vad jag vill ha på babyshop o BoR
    Söndag 27/6 kl 00.01
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-06-18 20:51:22 följande:
    brukar det vara 30% eller?
    Ja det brukar ju vara det. Men jag som har momsfritt där är ganska glad. Blir ju då 52 % rea
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 20:53:50 följande:
    Jo men det brukar min gubbe göra..Nu gör han både ock
    För att i halvlek springa ner och kolla yngelkaret
    ha ha yngelkaret. Det låter intressant
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-06-18 21:10:43 följande:
    åhhh tack!!! sånna prickiga blir det
    hihi så kul att kunna hjälpa
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-18 21:10:50 följande:

Igår fick jag hem paket härifrån
    halloncollection.se/

Har sett att butiken funnits innan, men aldrig beställt därifrån. Hur som helst så beställde jag och paketet kom igår. Som vanligt sitter det sån där liten klisterlapp med adress på paketet och då ser jag att det står att butiken ligger i Värnamo och har tydligen funnits sen -07 ser jag när jag läser på sidan.
    hmm, vi har ca 25 min till värnamo och jag är där nog en gång i månaden i alla fall, men denna butiken har jag totalt missat, får väl försvara mig med att det inte ligger i centrum
    Men dit måste det ju bli en tur inom kort

Men åhhh vilken miss. Jag tror att jag har beställt där för länge sedan. Tror att de hade väldigt bra rea.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-18 21:10:50 följande:

Igår fick jag hem paket härifrån
    halloncollection.se/

Har sett att butiken funnits innan, men aldrig beställt därifrån. Hur som helst så beställde jag och paketet kom igår. Som vanligt sitter det sån där liten klisterlapp med adress på paketet och då ser jag att det står att butiken ligger i Värnamo och har tydligen funnits sen -07 ser jag när jag läser på sidan.
    hmm, vi har ca 25 min till värnamo och jag är där nog en gång i månaden i alla fall, men denna butiken har jag totalt missat, får väl försvara mig med att det inte ligger i centrum
    Men dit måste det ju bli en tur inom kort

Men åhhhhhhhhh där finns ju badräkten från ejsikkelej som jag letat efter så länge. Ja i ett år Visst borde svea kunna ha stl 98.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-06-18 21:24:25 följande:
    De är tydligen små i storlek fick jag till svar från någon butik om det kan hjälpa
    hmm ja jag borde nog ha 104, har ju sålt bort massa i stl 98 som är förlitet i det märket.

Men shit alltså, jag höll på o trilla ur soffan här när jag läste levernasvillkoren. Till Åland skickar de momsfritt. Typ första butiken som  jag har läst det utan att behöva skriva o argumentera för saken.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-18 21:34:49 följande:
    Men är det inte värt att chansa då i alla fall
    hmmm ja o de har ju en helt underbar jeans solhatt också. Och katvig lilnne i lila/vit midiappel.
  • SmillaMilla

Hej hej i tråden.

Sitter i badrummet med barnen i badet nu. Bra med laptop. s¨att man i alla fall får några minuter vid datorn. Allt bra här? Visst var ni till kosta i dag? Hittade ni något skoj?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17