Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon..eller så värst god är den kanske inteObestämd

Min frukost resulterade i att jag fick ringa tandläkaren..vilken tuuur att mina salgpengar är klara så att jag inte behöver nalla av dom

♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-09-23 12:00:20 följande:
    Ha ha, jaaa, det är helt sjukt
    Vad blidde det där då?
    Är lite små sugen på en order där också men jag har fått order att inte handla mera till barnen nu, speciellt inte till Meja eftersom hon snart fyller år och har bara önskat sej kläder
    Jag köpte klänningar till mig själv, skjortor+jeans till maken,söta stövlar och en mössa fick Lova,två par jeans till Max,en polispyjamasoverall och 4 hiskeliga sweatshirt tröjor med figurer på- Max älskar dessa tröjor och jag har jagat utan luva till dagis så nu när de fanns där så tog jag allihop När jag var barn hade a l l a barn "joggingtröjor" min favorit var en med Rosa Pantern
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-09-23 12:12:03 följande:
    Ja det blev ju en del
    Den polispyjamasen tjatar Liam jäääämt om , tror jag får ge med mej snart.
    Ha ha, sist vi var på HM släpade Liam med sej en ap ful tröja med Blixten på som han absolut ville ha, tyckte han kunde ta nån annan istället men han ville absolut ha den, så han tog fram sin egna plånbok och betalade den själv , plus en hiskeligt ful fisk i zoo affären

Ha ha, jaaa herregud, jag hade en mint grön/fis rosa med Mimmi på
    Max vill också gärna ha polispyjamasen, nu börjar det snart bli kallt i vår kvart så han får gärna ha en hel pyjamas då Och när vi är och handlar vill Max inte längre ha Blixten och annat-han vill ha prinsessor, allra helst Askungen. Hon är sööt tydligen
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 12:54:08 följande:
    HAHA sant så sant... fast vet i katten o mdet hade stoppat mej hahaha.. ngn annan hade bara fått köra =P då det e en aningen snurrigt i skallen hahahah.a...... hade kalat det salgfeber......

smultron e parkeringen till småfolk precis utanför lr ? tänkte ta henne i en bärsjal eller babybjörn tro inte det går ha bee där inne lr?
    Parkeringen är utanför eller ja runtomkring på gatan.. Du får inte ta med dig vagnen in,den får inte plats till att börja med..sen vad som är att föredra av sjal eller sele är frågan iom att du troligen måste ha henne framför dig, tycker jag iom att det är trängsel på hög nivå..Iofs så lär det bli svårt för dig att böja dig ner i kartongerna dåObestämd
  • Smultronhjärta
    anette 81 skrev 2010-09-24 11:42:55 följande:
    vilka var det?
    Jag hittar de inte längre på Ellos(jag kanske knep de sista) men de är från Zara home, vita i botten med små mörkblå,ljusblå och röda stjärnor.. Sen köpte jag även en stor ryamatta i mörkblått- den kunde man iaf få 50% rabatt på! Det blir nog kanonbra i ungarnas rum tror jag
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-09-24 15:40:59 följande:
    Så himla svårt det där.
    Jag sålde ett par NS i fint skick häromdagen men fick köpa tillbaka de för att de var så slitna och fulla med gräsfläckar.
    Ser framemot att få hem de igen för att se vad jag missat.
    Tydligt är att fint skick kan vara lite av varje iaf.
    Ja det är det, men jag får snart skylla mig själv..Jag säger att jag enbart ska köpa nya grejer eller av säljare jag "känner" men ibland gör jag inte det och då går det nästan alltid såhär..
    De här åkte direkt i loppiskassen till på söndag!
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-09-24 15:58:04 följande:
    Ja det är kanske bäst att köpa nytt eller av kända.
    Fast jag har nog haft tur då, för jag bli ytterst sällan besviken på mina köp.

Blir dock lite knäckt av missnöjda köpare och undrar om jag är blind eller har någon annan defekt.
    Inte vara knäckt..man får ta att vissa köpare är krångliga. Jag råkar titt som tätt ut för köpare som efter att de har fått hem en vara vill ha kompensation tillbaka för att de har "hittat" defekter..Tyvärr så ger inte jag kompensation(utom i speciella fall)utan jag tar enbart återköp-oftast hör jag inte av dessa köparna igen eller så hade de visst sett i syne eller så var det inte så himlans farligt iaf Drömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17