• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Flock skrev 2010-11-04 13:30:23 följande:
    Nää, nu måste jag ta mig i kragen och städa Godisburkensrum. Tänkte se om jag hittar lite leksaker att sälja.. Verkar som han är med på noterna för en gångs skull.
    skulle vi med behöva!!!
    o har massor bebissaker kvar??

påslakan o sånt för bebis? e de lönt o slänga ut sånt?
    vi har inga mer små bebistäcken här nu, o INGA planer på det heller
    så nu får allt åka..
    hmm.. va gör man med alla bebismuggar/ nappflaskor / drickmuggar m stopp? ... o långa matskedar?? hmm..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Flock skrev 2010-11-04 13:35:32 följande:
    Sådant säljer jag på vanlig loppis. Har fått ihop 7-8.000 kr på sådant nu.. Så perfekt! Anmäl dig och ha ett bord så du blir av med allt sådant + får en slant i plånboken!
    ahh.. skulle va nåt!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-11-04 13:39:10 följande:
    Köper folk begagnade nappflaskor/muggar och sånt också? Jag slängde nyss hur mycket som helst men det kanske var dumt?
    om man tar bort själva nappen?
    ingen aning, men de är ju bara att koka/ diska/ sterilisera så ska de va ok?
    testa.. hellre liite pengar än kasta?
    vet ingen som behöver helelr, alla har ju lixom barn sen innan, o har allt =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-11-04 13:46:52 följande:
    Ha ha, jaaa, lite dumt Fast såklart bra om man säljer
    Men sånt där kostar ju inte såå mycket att köpa nytt så jag har lite svårt att förstå att folk köper det begagnat. Det är ju en helt annan sak med kläder, leksaker osv.
    tänk så..
    det finns alltid folk som har det värre / inte råd?
    tyvärr sant..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-04 13:54:42 följande:
    Vikkan is the best! Glad
    *trycker på GILLA knappen *
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Vikkan76 skrev 2010-11-04 14:04:19 följande:
    Det stämmer att jag har Molos leggings i både stl 146/152 samt rena 152:or.

Båda passar mycket bra! Jag är 1.68 lång och vägde 60 kg när jag började använda dem. Väger nu 55 kg pga mina hiskeliga gravidKräks.
    är 152 större än 146-152 ?
    *ja, vet att de borde va så,m men molo vi pratar om *
    vilka 152 är de?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Vikkan76 skrev 2010-11-04 14:13:49 följande:
    Ja, alltså 152 är lite lite rymligare och något längre, säg någon cm eller så.

Jag har 6 par men bara ett par som är rena 152 och det är de med penséer på. Me love! Hjärta
    tycker de borde göras i en större stl till
    stora tjejen e ju inte intresserad..
    som hennes lurv.. den blå du testa här med gula band.. fortfarande oanv!!!
    så nu ska jag sälja den..
    har lagt fram o ska ta kort sen när jag orkar..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Vikkan76 skrev 2010-11-04 14:23:35 följande:
    VAAAAAA! Vill hon inte ha den fina lurven???
    nä.. prata med henne igår.. o sa att den fortfarande ligger efter salg i maj!
    men hon , jaha.. gör den? o sen bara "men de e ju inte väder nu för de"...
    så då sa jag att då åker den, ligger den i 6 mån när de varit väder för det så...
    så tog nyss kort.. fotar lite mellan nu..
    hon brydde sig inte alls..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Stargirl skrev 2010-11-04 14:27:21 följande:
    Min son på 9 protesterar också mot sin lurv, funkar inte längre. Sonen på 7 har fortfarande Molo tröjorna med coola tryck med hajar och stjärnor men småfolk är det bara att glömma sedan flera år tillbaka. Inte en chans att han tar på sig en tröja med traktorer eller flodhästar Nova star är dock klockrent och både 7 och 9 åringen gillar dem.  Ytterkläder från Molo är dock än så länge helt utan anmärkningar....

Dottern 3,5 år, det mesta funkar än så länge, hon är väldigt glad i sina Molo kläder.
    ja min 2,5 åring säger inget om nåt märke än..
    4-åringen tar på sig de han vill för den dagen typ.. men molo funkar än.. börjar bli lite sådär mot för löjliga print.. =)
    o stora vägra typ molo, hon har bett om 1 klänning, med stadsfjäril på, så den letar jag än efter.. annars ska hpn bara ha hm, kappahl o lindex typ.. såna som sitter åt lite vid benen o man kan ha leggings till typ.. *suck*
    har 3 tröjor molo med, men anv 2 ggr tro jag.. sista jag köpte e nog inte ens anv..
    så där köper jag inget mer nu i molo åt henne.. =)

mycket vilja i deras små kroppar
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Vikkan76 skrev 2010-11-04 14:29:51 följande:
    Jag undrar om det är inte är vi föräldrar som gillar dessa lurvar allra mest?! Synd de inte gör dem i vuxenstorlekar. Jag tror de hade sålt massor! Jag skulle definitivt haft minst 10 själv. *haha*
    ja jag skulle iaf köpa
    Julia älskar sin !! o max tar sin gröna om han får.. så de e ok o köpa fler där än *tack o lov!!*
    men nu måste jag köpa nya, de är för korta i midjan *ohh nej!! *
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17