Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

sitter och letar efter en Fleece jacka till stortjejen.. den gula med rosa kantband storlek 128 eller större ..
    Men jag finner den bara i 116 som störst..

Någon som har tips på vart jag kan finna den ? {#emotions_dlg.flower}

• na96gen
    Carmen1 skrev 2011-02-11 22:37:13 följande:
    Vi köpte på IKEA! Man drar ute den och vecklar ut strykbrädan liksom. köpte även stommarna där, med "köksluckor"
    Sedan har vi en jättetvättmaskin tror den tvättar 11 kg! Underbart att alla lakan går in när man byter sängkläder i alla sängar:)
    ooo vet du vad den heter ... eller om den finns kvar i sortimentet ? Tyst
    Mitt tips är bänkyta.. det saknar jag ...
  • na96gen

På vårt dagis åker allt som ej är namnat ner i 'ingen äger mig högen' De försöker inte ens kolla vems kläder det kan ha varit .. så här är det viktigt med namlappar. Jag har namnlappar i dyrare kläder och skriver i billigare 
    Och tyvärr blir man ju även av med kläder när inte fröknarna hjälper till .. så dt är lite trist.. Många gånger det hänger fel iallfall hos mina barn men jag ser .. men inte alla föräldrar som ens kollar .. verkar det som ...

• na96gen
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-24 13:40:09 följande:
    Varit hos doktorn nu, hittar inget fel på henne men om jag inte får i henne ok med vätska tills i morgon vid lunch, dvs cirka 1 liter så ska jag ringa ner och då kommer dom kontakta hbg så dom säkert tar emot mej....
    tips på dryck.. mina älskar smoothie.. kan ju vara enklare att få i än vatten iallfall
    Stackars liten inte lätt att vara sjuk inte
    Sänder en styrkekram {#emotions_dlg.flower}
  • na96gen
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-24 14:37:37 följande:
    Funkar inte... de dricker jag varje morgon och det är BLÄ! Festis med sugrör funkade när man fick dom hos mormor men sen vi kom hem är även de, BLÄ... Igår åt vi saft med sked ut en skål, det var roligt
    Tyst ja de är ju härliga ...
  • na96gen

ooo vad mycket fint det var i bildtråden
    För en vecka sedan så blev jag mamma till en liten flicka så nu måste här shoppas Hjärta 
    hon är yngst av tre
    Dockhusfilten såg helt underbar ut .. men visst var den slut överallt .. eller minns jag fel ?

• na96gen
    Buttelina skrev 2011-03-12 11:14:53 följande:

mössorna Skäms
    ooo vilken härlig mösssamling.. jag ligger i lä
    Men jag älskar mössor .. jag visade gubben och han bara log ..
    Dotter -05, son -07 och dotter -11
  • na96gen
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-23 12:41:16 följande:
    Nu har jag varit där. Det fanns en liten skrutt på 3,2 centimeter där inne Glad
    Grattis .. gud så mysigt Hjärta
    Dotter -05, son -07 och dotter -11
  • na96gen

Vilka fina barn i Bildtråden.... Vi måste fortfarande ha vinterjackorna på barnen här .. men snart kommer vårkläderna {#emotions_dlg.flower}
    Molos stjärnmössa - nån som vet om det går att få tag i den .. alla storlekar intressanta

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17