Vi som shoppar danska barnkläder del 17
sitter och letar efter en Fleece jacka till stortjejen.. den gula med rosa kantband storlek 128 eller större ..
Men jag finner den bara i 116 som störst..
Någon som har tips på vart jag kan finna den ? 
sitter och letar efter en Fleece jacka till stortjejen.. den gula med rosa kantband storlek 128 eller större ..
Men jag finner den bara i 116 som störst..
Någon som har tips på vart jag kan finna den ? 

På vårt dagis åker allt som ej är namnat ner i 'ingen äger mig högen' De försöker inte ens kolla vems kläder det kan ha varit .. så här är det viktigt med namlappar. Jag har namnlappar i dyrare kläder och skriver i billigare
Och tyvärr blir man ju även av med kläder när inte fröknarna hjälper till .. så dt är lite trist.. Många gånger det hänger fel iallfall hos mina barn men jag ser .. men inte alla föräldrar som ens kollar .. verkar det som ...
ja de är ju härliga ...
ooo vad mycket fint det var i bildtråden
För en vecka sedan så blev jag mamma till en liten flicka så nu måste här shoppas
hon är yngst av tre
Dockhusfilten såg helt underbar ut .. men visst var den slut överallt .. eller minns jag fel ?

Vilka fina barn i Bildtråden.... Vi måste fortfarande ha vinterjackorna på barnen här .. men snart kommer vårkläderna 
Molos stjärnmössa - nån som vet om det går att få tag i den .. alla storlekar intressanta