• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smileycat skrev 2010-06-15 21:20:41 följande:
    finns ju många fina radhus häromkring oxå, tex Ebbas dagmamma har ett fint!
    Och här just där jag bor (prästgårdsmarken) så är det mer skog o dyl.. ligger lixom i utkanten av centrum, tar ca 1- 2min med buss bara men är ändå inte alltför centralt
    Man kan bara åka in på parkeringen via två håll och det är på baksidan av husen, sen har alla hus varsin liten lekplats och en större i mitten av området *s*
    så vi bara älskar vårt område, men skulle vilja byta till en lägenhet på bottenplan som har iaf en liiiten uteplats åtminstone
    (¯`°•.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.•°´¯)
    Ja vi vill oxå ha den där lilla plätten så det är inte nåt stort hus med stor tomt vi vill ha, gärna radhus eller kjedjehus.
    Kollar mer åt Sjukyrkoberget, Bollstanäs och Brunby Vik hållet. Får se var vi hamnar.
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 21:29:46 följande:
    Men.... bor inte du oxå i Sthlm?? Solna, Sundbyberg?

Ska alla lämna stan?!
    Bor i Upplands Väsby och stannar här
  • jompa

Hej tjejer.

Får säga grattis till den chockade mamman

Sen en fråga, nåt ställe med rea som har mycket Katvig? Vill bunkra lite ränder känner jag.

• jompa
    Preggi skrev 2010-06-21 20:18:28 följande:
    Godkväll tjejer!

Jompa: Hur har det gått med er lgh?
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
    Det gick inge bra alls . Får prova i höst igen om vi orkar.
    Synd om barnen bara, för vi måste säga till dem att vara tysta hela tiden, det får inte springa, inte tappa saker i golvet eller leka för stojigt. Grannen klagar lite på att de låter.
  • jompa
    ChokladMoshin skrev 2010-06-21 20:31:27 följande:
    Men fy vad tröttsamt. BArn låter och ska låta så är det ju bara.
    Ska tydligen ha barn i November påstås det...
    Jag vet, det är väl bara det att i vår trapp så bor de mest de som är i mina föräldras ålder, 50-60 år ungefär så de har ju inga barn själva. Är väl så i de flesta av de större lägenheterna här. Det är mina föräldrar som bor kvar så när vi var små hade ju alla barn och då brydde sig ingen men nu störs de.
  • jompa
    Preggi skrev 2010-06-21 20:34:57 följande:
    Vad synd! Rynkar på näsan
    Håller tummarna för er!
    Tröttsamt med en sån granne, man måste ju få leva. Klarar man inte att höra grannen ska man nog inte bo i lgh..
    Själv hoppas jag på en lottovinst och ett hus till salu i det området vi vill bo nu! Orkar inte bo här längre...
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
    Jag sätter oxå stor hopp till en vinst, då kan vi sälja till ett lägre pris. Vi fick bud men inte så mycket vi måste ha för att klara av alla nya kostnader som kommer med ett hus, men mäklaren tror det funkar i höst så vi får väl lita på honom, han ska ju veta tycker man ju.
  • jompa
    ChokladMoshin skrev 2010-06-21 20:41:50 följande:
    JAg vill shoppa nya Katvig ränder, ingen som vet när Katvig brukar komma med nytt?
    Ska tydligen ha barn i November påstås det...
    Kanske augusti eller så. Molo brukar vara absolut först.
    Vet du om det kommer några fina ränder eller vill du bara ha nytt
  • jompa

Hörrni tjejer.....
    till och med jag gillade en hel del av de nya Molosarna Förvånad  Skrattande

• jompa
    lillronya skrev 2010-06-22 21:01:03 följande:
    VA? Vilka gillade du?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Gillade blommorna, london, bilar på gul botten, baseball, flygplanen, regnbågen, stjärnprint (pojke) och så var det nog nån rand som inte var helt fel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17