Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

melizza skrev 2010-09-24 21:31:06 följande:
    var det nån mer än jag som köpte av denna säljaren??
    jag har för mig att hennes auktioner var billiga i köp nu så flera tryckte på köp nu knappen

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Säljaren har ju fler negativa gällande skicket..överlag så verkar hon ha en allmänt risig attityd Tillräcklig för att spärras hos mig!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2010-09-24 21:36:14 följande:
    hur spärrar man?? gävla idiot...är såå sur nu så jag snart spricker

jag skickade ett vänligt mail och beklagade mig att jag ansåg att skicket på klänningen inte alls var i nyskick och önskade återköp eller iaf kompensation men den idioten svarade inte ens utan satte bara negativt utan att ens varna om det Skrikandes
    Rejäl varning för cirkuskids alltså!
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2010-09-24 21:36:14 följande:
    hur spärrar man?? gävla idiot...är såå sur nu så jag snart spricker

jag skickade ett vänligt mail och beklagade mig att jag ansåg att skicket på klänningen inte alls var i nyskick och önskade återköp eller iaf kompensation men den idioten svarade inte ens utan satte bara negativt utan att ens varna om det Skrikandes
    Just det..du spärrar under säljvertyg på Tradera
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-09-24 21:40:56 följande:
    Spärrade direkt! Fy för såna, hoppas många ser detta och spärrar denne när hon beter sig så svinigtDemon 
    Ja fyyyy! Dålig attityd är det värsta jag vet..och magkniiiip..

Lyckades tidigare ikväll mitt i mitt "jagmåstehachokladpmsvansinnigtillstånd" lukta mig till en ny Paradisask i ett skåp med utgångsdatum i augusti som jag inte kunde låta bli att nalla av *i brist på annat* samt skölja ned med troligen årets sista rosè..så nu nojjar jag att mitt magknip har att göra med bäst-före datumet därObestämd Jag är skapligt löjlig vad det gäller datum och bäst före..
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-09-24 21:46:59 följande:
    choklad blir nog inte dålig
    Näe får hoppas det..fast det kan annars bero på popcornen till Idol..eller makens äckliga rabarberglass...eller den öppnade godispåsen som jag klippte därimellan.. Jag sa att det var pms va???Drömmer
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-09-26 18:48:44 följande:
    Kamera igen

I går var vi o testade lite olika. Fastnade för en Nikon d5000, är den sämre än en canon d550? Nikon kameran hade mycket bättre zoom. annars skulle de vara ganska lika.
    De båda gör ju precis lika bra kameror..det enda som jag har hört är att det sägs att Canon har enklare menyer att förstå. Min man vill nu byta och köra Nikon efter massa år med Canon- jag väägrar för jag "kan" Canon efter alla vi har haft
    Du kommer att bli grymt nöjd vilken du än tar- jag tycker att du ska välja den som du gillade allra bäst!
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-09-26 18:55:04 följande:
    TACK! Då bir det en Nikon d5000. Den var cool med sitt stora objektiv Gillade också hur den låg i handen.
    Nu sa maken att Canon är bättre mellan de två men då även dyrare.. Sen sa han att ska du ändå köpa d5000 så välj den med objektivet som heter 18-105
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17