Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Den lila softshellen i BT är från förra våren förresten Ängeln, den lila från i hösten är mycket mörkare men också fin

Zvartaliljan skrev 2011-01-20 17:12:40 följande:
    Åhh vilket läckert kasett-linne i bt!! Måste ju ha det till Mateo så kan han matcha med syrrans klänning Vart finns det?
    Ja det är suuperfint, och med den fina stjärnryggen Har köpt det i min lokalabutik, fanns det inte på siggeojuno eller svammlar jag?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2011-01-20 17:20:40 följande:
    nä hittar inget där
    Här var det ju, i DIN lokala butik tom http://www.busochrackartyg.com/product2101/category157/subcategory0/Molo---Joshlyn---Top---Bronx
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:23:14 följande:
    Men då borde det vara samma jag beställde på rea nu va?
    www.my-baby.se/pub_images/original/cloudy-bab...
    Nej den där är nog den från i höstas för det är väl höstens kläder som reas nu?  En lite mörkare lila färg, lite som den lila lurvjackan med svarta kantband också från i höst  Den jag har köpte jag på salgen och den är från förra våren
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:27:27 följande:
    Vilken färg är det egentligen på kanbanden på bondgårds klänningen? Skiljer ju jätte mycket i färg mellan kort/långärmad ju. Varför kunde dom inte gjort röda kantband för?, hade ju varit mycket finare, men men, tror Meja kommer gilla klänningen ändå.
    www.my-baby.se/pub_images/original/0321-Cathl...
    www.my-baby.se/pub_images/original/caroline-a...
    Dom är typ nästan dalmatinrosa, fast inte riiktigt lika galna ändå Fin men njae, jag har inte riktigt fastnat för den men dom kantbanden, tycker också dom borde varit röda! Ska dock efterbeställa den modellen som jag la upp i BT på girlyrainbowtröjan. Den kossetröjan har svart spetskant och ser suuperfin ut Är en sån fin modell på tröjor men verkar inte som någon svensk shopp tagit in den ännu. Meja borde kunna ha 92 på dom modellerna för dom är cokså småå!
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:33:20 följande:
    Uuuh...lysande? O det som jag absolut inte gillar, hum...jaja, vi får väl se vad jag tycker om klänningen när den landar i lådan, det går ju alltid skicka tillbaka. Röda kantband hade varit hundra ggr finare.
    Ja rätt så lysande Åt dalmatinhållet typ, fast inte ritkigt lite svidig i ögonen Klart ni måste ha en till lurv, Milla har bara en så det måste jag med

www.olgasoldeboern.dk/shop/molo-t-shirt-8321p.html
    Den ska Milla få, guud vad den ser fin ut
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2011-01-20 17:09:51 följande:
    den där dyyyyra superoverallen i mmp. ordinarie pris 1999kr. Fick hem den svarta till Maia och MÅSTE ha en till Mateo med...grön eller svart i 92, men hittar bara till 40%...skulle gärna ta en rosa till Maia med i 122. Den svarta i 116 satt bra nu och lär väl bara passa i början av nästa säsong...
    Den finns i min butik i svart och grönt men bara på 30%, kan ju dock lägga dig på minnet om/när det blir 50%
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:45:07 följande:
    Jag är ju inte så mycket för det där skrikiga men jag hoppas den funkar ändå
    Ja, minst två va? Dessutom vet jag inte ens om den vi har nu passar till våren men jag hoppas det för det är min favvo. Fast jag vet inte riktigt vilken jag ska köpa isf, gillar ingen av höstens och vårens fruity känns sådär.

Ååååh va fin, den modellen är ju uuuunderbar.
    Ja MINST två stycken måste man ju ha Vet inte riktigt vilken till jag vill ha dock, ingen ny som fallit mig i smaken ännu.. Ja jag gillar iofd den blåa som heter surfing eller nått, jääättefin IRL Men ja, kanske jag föredrar nått lite mer girly ändå
  • solouniko

Tjolla, sååå fin shopping Alltså jag är så KÄR i den jackan så det är inte klokt, blir som lite till mig varenda gång jag ser den ÄR man skadad eller Tog 98 till Milla som sagt, också lite lång i ärmarna men 92an hade vi nog inte fått in en fleece under.

• solouniko

Det där bonbon printet är jättefint tycker jag med, lite sugen på linne i det

Milla har fått för sig att hon inte behöver sova på dagarna längre, speciellt på dagis. Bannade unge!  Fast då sover hon sitället typ 19-9.30 så det är ju faktiskt inte såå hemskt ändå

• solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-21 10:17:08 följande:
    bon bon heter det ja har du sett linne nånstans i nån shop? det vill jag gäärna ha
    dutti flicka som sover så bra
    juliet skrev 2011-01-21 10:11:34 följande:
    massa tjusigt Skrattande finns det erbjudande någonstans eller någon bra rea ?
    mmm nä inte på det nya tyvärr. vill du shoppa gammalt så prova ajabaja, llm och bor
    Nja har nog bara sett det i min lokalabutik än så länge, var iallafall jäättefint med rosa kantband. Minns dock inte vad det var för rygg? Drömmer Fint var det då! Nu idag är hon i sthlm och beställer höstens Molo, haha det är så galet! Ja hon är väldigt snäll som sover så bra, bara njuta tills nästa kommer då för det lär väl bli en kolikbebis Eller nä, jag har ju beställt en till som sover hela nätterna sen nyfödd så jag hoppas på det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17