Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Undrans vad man ska våga ha för utropspris på molooverallen på T? Drömmer och köp nu.. den är superfin och med vantar. Polaris i blått från förra året stl 86..

• Kristyr

Smultron> Kroatien? Jag gillade porec (eller hur det stavas) iof var jag där på tiden utan barn... men det var en lugn parsemester. Iof inte sandstränder... men de barnvänliga hotellen har väl pool?

Mallis?

Själv har jag en stooooooor längtan till Italien. Gott rödvin.. *slörp*

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-08-01 20:40:43 följande:
    Jag älskar Italien! Var där 3 veckor varje sommar i 4 år-alldeles underbart. Dit ska vi bila när barnen blir större har jag bestämt

Mallis har jag en kompis som har lägenhet så dit åker jag inte nu,utan spar det tills vi kan åka och hälsa på de Iofs så kan vi flyga till från Hstd*enkelt*
    Men Grand Canaria är inte helt omöjligt det heller...
    Har bara vart en dag i venedig - tog en dagsutflykt dit när vi var i kroatien.
    Vi ska åka tågcharter dit när barnen är lite större..

Kanrieholmarna lite lång flygresa för vad man får tycker jag..
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-02 10:52:35 följande:
    Hej i tråden!

Behöver hjälp med prissättning på våra överflödiga overaller.
    Hur mycket kan man begära för en ny regnbåge i 104 och en ny hallonröd i 104? Molo såklart.
    Finns ju nån på FB som vill köpa.. fråga de vill betala.. Pris är svårt....
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-02 11:45:51 följande:
    Ja det vet jag, men jag har ev tänkt att läga ut på T och då får man ju ha ett köp nu.
    okey.. jo funderar på samma med min 86 i blått...
  • Kristyr
    Älskade Moa skrev 2010-08-02 12:11:06 följande:

När ni pratar ändå pratar Molo overaller passar jag på att fråga vilken storlek ni tror att jag ska ta till min tjej? Skulle gissa på att hon är runt 82 cm nu.

Hade 86 på min son som var 78 på sin ettårsdag i sept och 84 i mars när han har var 18 mån
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-02 15:39:33 följande:
    Hellu i tråden

Jag vill såååå gärna ha en ny overall till Bubblis men typ alla vinterkläder passar, va gör man???
    säljer dem
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-02 15:41:49 följande:
    Jag har ju:

regnbåge täckbyxor
    röda täckbyxor
    lila täckbyxor
    röd jacka
    grå lite halvlång jacka
    råååsa overall

Kan liksom inte komma o säga att vi ska nån till
    näe..

sitter och funderar på om busen behöver två overaller. Han kommer få nån när han fyller.. säkert nanook. Den ska han ha hos dagmamman.. men behöver han nån hemma med eller räcker den? *hmm* Annars har han bara pop skaljacka och byxor... känns nästan lite lite..
    Jag lurvoveraller men det kan  man ju inte bara när han är ute så....

Funderar även med på nya NS jackan och ha som en "finjacka"... "lagom" pris på...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17