Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2011-01-21 14:31:19 följande:
    inte som hjälmmössa heller? Så synd
    Köpte Molos mörkblå vantfleece ju, den med limegröna kantband och vantfickor. Katvigs såna ränder hade varit klockren till!
    Och gud vad fina de ränderna är förresten!! Någon som sett en bodysuit i 86 någonstans på rea?? Och en tröja i 92, måste nog brunkra den. Har bodyn i 86 just nu på honom till Molos jeanshängselbyxor med limegröna knappar och detaljer, helt ljuvligt fint Hjärta
    Vill gääärna ha en sån suit i 56 eller 62, så det vill jag också ha tips på gärna Tycker det är syyynd att den inte är med på ajabajas rea?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-21 14:30:14 följande:
    Då tycker jag att du ska ta 56, som sagt den kommer ju inte passa till hösten även om du tar 62  så ta så liten som möjligt
    Tack Då är ju bara frågan vilken färg man ska ha? Tror ju på en pojke men har ju egentligen ingen aning
  • solouniko

ÅH vad svårt, vill ha en rätt glad färg på lurvoverallen ändå nu till våren men hittar ingen på reorna som jag fastnat för Obestämd Kanske får bli en nyheter ändå.. Gillar ju både surfing (den blå men gröna kanter) och den gröna  med lila kanter.. hmmm! Finns det någon gammal fin färg annars? Den bruna med gröna kanter är ju iofs rätt fin.. Åh, dessa problem

• solouniko
    Duntoffla skrev 2011-01-21 16:24:54 följande:
    Jag tycker att den lila med gröna kanter är en av de finare. Eller den röda med lila kanter
    Mamma till Simon skrev 2011-01-21 16:09:19 följande:
    de är från Kappahl, molly fick ett par härrom dagen
     De ser fina ut. Fast Lea känns lite för liten för jeans än
    Röda med lila kanter skulle jag absolut vela ha Men det lär väl bli svårt att få tag på? Lila med gröna är också jättefin men vi har haft den i två storlekar redan så jag känner mig lite mätt på den faktiskt
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-21 17:20:11 följande:
    Ja men där sa du nåt, tänkte inte ens på muddisarna
    O vart kan man lyckas hitta en tröja i storlek 80 eller 86 då?
    Vill du ha kort eller långärm? Ska lägga ut en kortärmad i 86 i helgen tänkte jag Drömmer Kanske vääärldens finaste rand! Sörjer att den börjar bli liten
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2011-01-21 17:33:03 följande:
    japp jag knep den sista
    {#emotions_dlg.djavulsk} Men guud vad jag gillar katvigs "återvunna" tröjor, så himla mjuka och goa
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-21 18:00:07 följande:

Hittade 2 par 3/4 leggings som Meja hade förra året, lila och gröna, passade kanon bra till Colibri, undrar om jag har sån tur att Meja kan ha 68 i dom även denna sommaren?

Funderade häromdagen på samma sak, har kvar massa i 80 tror jag det är och undrar om pillan kan ha dom i år igen?

Nu fyndade jag precis en gul/rosa långärmad katvig på FB så nu kan den kortärmade få flytta ut utan större separationsångest
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17