• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MejaKiZnic skrev 2010-11-05 20:09:57 följande:
    Haha  jag är så liten och nätt , sätt en stol på taket :P

Idag kom det upp massa röda utslag på Melina, vattenkoppor Solig
    ohh.. trevligt med vattenkoppor..
    bara lillan här som inte haft det..
    o NU passar det INTE, annars skulle jag smittat henne om vi visste om nån *ja, så elak e jag!!*
    smittade de 2 andra när jag va höggravid med julia =)
    grannflickor hade, så de va sååå välkomna o fika o kolla film.. i samma sängar som mina..
    1 vecka, sen fick de utslag.. o lindrigt!! typ 10-15 var bara, ingen feber eller nåt..
    hellre det, än en nyfödd med utslag!!!
    men nu finns ingen här iaf.. *o tur de nu!! efter nyår får de gärna komma igen här då har jag tid med det*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-11-06 19:56:45 följande:
    Måste ju tacka er som hjälpte mig med val av tapeter för ett tag sedan
    Alla verkade ju tycka den randiga och det blev den, och jag är såååå nöjd!
    Den var snygg som prov, men ännu snyggare när den kom upp på väggen
    Bara halva rummet kvar nu, där annan tapet ska upp
    nu har jag påbörjat min idiotiska laddning..
    hu va jag kommer svära om några dagar
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-11-06 20:33:21 följande:
    Så du gjorde det
    Ja, idag känns det bra, men inte om nån dag
    mm.. börjar ångra mig redan.. Obestämd
    men men... bort med skräpet o fram för mer plats i garderoberna
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Stormis skrev 2010-11-06 21:27:55 följande:
    Har inte lusläst, men det känns som om att du har väldigt bra priser. Så sålt borde det ju absolut bli! Jag la upp en laddning med helt nytt (hoppas att folk köper lite julklappar) och de priserna känns som rymden, men nytt är ju nytt och mitt i månaden kan man ju inte ge bort prylarna.
    ja.. mest ot, sånt som bara har legat i några mån, o sånt som jag vet blir liggandes.. hellre lite mindre kr än att de ligger.. tar sån plats!!
    men satte lite lägre med flit, jag har verkligen inte plats!!! kassar uppe, nere, o överfullt i garderoberna
    jag har inte massa nytt, lite grann bara som lillan vägra..  o sånt jag e osäker på..
    då ger jag hellre plats för nytt, både julklappar o salg o mellandagsreor
    så säljer inte för salgen, utan för att ge plats för salg haha... därför skickar jag de, så hoppas iaf på utrop..
    men o packa allt.. med heltidsjobb, 3 barn, mat som ska fixas o barn som ska nattas... o sambo som jobbar ständig em!!
    hua jag kommer ångra mig på tis, ons när allt ska packas 

julklappar e bra.. har inte kollat dig än, ska nog de.. du har ju alltid lite gamla gömmor som e roliga
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-11-06 21:29:15 följande:
    Är lite sugen på lurven du har ute, men det lär väl ta tid innan den passar Nora
    Men snygg är den
    jag har bild på när felicia har den på sig? =)
    hur lång e hon?
    hon va ganska precis 140 då.. va 142 i somras på liseberg nämligen fick åka sista som inte gick förra året nämligen därför jag vet.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Stormis skrev 2010-11-06 21:36:59 följande:
    Stoooora gömmor... Skulle egentligen bara behöva lägga upp 100 st enkronas så att jag också får lite plats, men det skär sååå i hjärtat... Får ta det en kväll när jag har panik på allt, går liksom inte att ångra då . Satt för ett par v sen med en 1-kr-Pro, men sen när jag väl skulle ladda upp den satte jag upp priserna iaf. Så dumt, för det brukar ju ändå gå bättre på låga utrop.
    jag har slutat med 1 kr.. har inte mage till det men ja, de brukar gå bättre konstigt nog..
    har med satt 1 kr nån gång, men sen vågar jag inte
    massa fint, men min lilla börjar bli så lång, så fel stl =(
    iofs julklappar som du sa
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Stormis skrev 2010-11-06 22:12:39 följande:
    Jo, fast 69 kr i utrop på en knapptröja som du har känns ju ganska safe på att den säljs, då kan man ju eg lika gärna ta 1 kr. Å andra sidan så ökar ju chansen för några Köp-Nu .
    men 68 kr i skillnad
    nä.. orka inte bry mig, behöver bli av med platsen de tar!!
    har mer knappisar som ska ut, men de väntar jag med till efter salg
    tro de går bättre då faktiskt.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Saraia skrev 2010-11-07 17:42:17 följande:
    fick en liten tjej Livia i tisdags!!!!!!!!!!  å idag fick vi finfina molopresenter t henne: kattbody+lila haremsbyxor o regnbåge/stars-filt!!!!!!!!
    Åh, myys Hjärta
    Grattis {#emotions_dlg.flower}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-11-08 18:40:37 följande:
    Har blivit totalt glömsk här, vilken storlek har man när man är runt 1 år och typ 7-8 mån? Funderar lite på vilken storlek jag ska köpa i Mejas kläder till nästa sommar.
    beror på hur stor hon e   men 86 i klänningar bör räcka.. om inte tom 80 räcker.. hade 80 förra sommaren på j, då hade hon 86 i andra kläder..
    jag la undan hennes här nu, o de va 86.. men hon e 2½ ju =)
    92 kan hon ha nu precis.. =) så jag skulle tagit 86...
    om man ser på systers a som e snart 2½ med, men hon har bara 86 i stl nu hennes 80 i flower sitter lixom bra, haha.. hon e ju så liten =)
    o m har börjat anv 80! på en del, o han e 5mån... tjock o gosig =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2010-11-09 19:59:57 följande:
    Han är runt 103-104 cm lång. Mm...jo jag hoppas verkligen det, han har ju växt ordentligt på längden det sista, han var 98 cm i juli , får väl hoppas han stannar upp lite nu. Känns lite halv trist att behöva köpa en overall till.
    max e 108 o kan ha sin 110 än iaf.. =) så Liam borde kunna ha den hela vintern--
    max däremot vet jag inte.. får se, jag har en "billigare" med, o 1 par termo o 2 jackor.. så fryser nog inte
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17