Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smileycat skrev 2010-10-01 23:41:24 följande:
    kikar in o ska försöka läsa ikapp lite vad ni diskuterat, har försökt hålla mig borta då jag dreglat ner mig totalt här alla fiiiiiina småfolkisar o framförallt IdaT.. Sååå avis!! *vill ha*

men nu tjejer, ni med små tjejer, ni måste ju ha denna!!!
     www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119581640
    Tack! Den behövde vi verkligen
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 23:43:26 följande:
    Vilket köp nu pris Någon måste ju slå till!
    Måste och måste..Drömmer Den får komma hit och provas lite iaf
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-10-02 08:14:37 följande:
    Ja för det priset kan du ju fundera ett tag.

Sitter och surar för att jag fick tag i fel stl på Anjelins regnbyxor i torsdags. Kollade noggrant storleken i allt utom de. Dessutom är termobyxorna helt knas i modellen till henne. Där går i två A i de.
    Åh vad tråkigt med fel storlek och modellen där.. Jag har knappt orkat kolla på allt jag köpte,det var en kraftansträngning att fota allt igår sen har jag släppt det. Idag ska jag skicka mannen till bolaget och köpa Minttu mot min onda hals

Barnen har idag Småfolk på sig,inser att jag nog är tillbaka på Småfolk igen efter att ha varit lite less och använt mer Molo. Nu är det tvärtom..igen*ordningen återställd*
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-10-02 11:46:55 följande:
    En helt OT-fråga, är det någon som har Musse Piggs kokbok hemma? Jag hade den som liten och vi gjorde alltid Snövits kolasås men boken är borta och jag vill ha den kolasåsen till Marängswissen idag Tungan ute
    Åh jag älskade den boken! Jag har min hemma hos mamma,ringde men de var inte hemma tyvärr:
    Jag ska packa/väga dina Småfolksplagg imorgon när jag ändå måste packa Traderapaket
  • Smultronhjärta
    Quiet thoughts skrev 2010-10-02 15:12:45 följande:
    Tänkte bara titta via och se hur alla har det, jag är ju inte här så ofta, då jag inte har shoppat så mycket heller. Tappade liksom lusten med det mesta av förståeliga skäl.
    Hoppas ni har det bra allihopa och att ni inte fryser bort nu när oktober kommit.

Kram på er.
    Tänker ofta på dig/er-läste din blogg innan den fick lösenord.

Stort Grattis till Påskägget Solig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17