Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-01-23 19:49:54 följande:
    Jag är inställd på en 86:a
    lillronya skrev 2011-01-23 19:47:26 följande:
    Hur stora fanns det?
    80-122
    Okej. jag tänker att vi ska ha en 92a men många säger ju att de är så stora. Får ta med henne och prova helt enkelt. Jag hooppas att den gröna är fin, vi har ju så mkt rosa så det vore lagomt med någon annan färg också Jag älskar grönt på Milla, men det ska vara en fin härlig grön färg
    lillronya skrev 2011-01-23 19:50:11 följande:
    Vill du kolla skalbyxor på rean till oss? *blink, blink*
    Det ska väl gå an Stl, färg?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    lillronya skrev 2011-01-23 21:52:54 följande:
    Du gjorde det va?

Vad är det för en rosa kjol i bt? Den var väldigt fin!
    Undrade precis samma, såå fin kombo på Bella  Vart är kjolen ifrån?
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-23 21:59:51 följande:
    hehe det är en gaaammal kjol från lindex
    solouniko skrev 2011-01-23 21:54:27 följande:
    Undrade precis samma, såå fin kombo på Bella  Vart är kjolen ifrån?
    lindex Drömmer passade visst perfekt
    Äsch då, gaammal låter ju inga bra Hade hoppats på nyinköpt Fiint var det då
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2011-01-23 22:09:05 följande:
    Dragkedjan på Milos vinterjacka delar sig hela tiden och skaljackan jag köpte nu fick jag lämna igen, den delade sig oxå... Så trist.
    Åh, hoppas inte våran gör samma Obestämd Den förra gröna softshellen gjorde inte det, den lila har vi bara provat ännu. Jobbigt med sånt tjorv!
  • solouniko

Här är vi precis också nyvakna. Milla som brukar sova till efter 9 vaknade 07.30 och ropade på mjölk VAB idag, hon hade feber igår men har sovit bra inatt och verkar vara feberfri nu så imorgon kanske man måste jobba iaf. Längtar lite smått tills jag ska vara hemma igen Drömmer

• solouniko
    Smultronhjärta skrev 2011-01-24 07:59:14 följande:
    God morgon!

Jag är vaken..ska snart betala alla mina synder på såväl FB som TraderaTyst Sen ska jag väl packa en himlans massa paket också
    Lät dyrt, men roligt Har också någon liten synd att betala för, och idag hoppas jag på pooost i lådan!
    lillronya skrev 2011-01-24 08:07:09 följande:
    Det är trist att betala för sina synder. Det borde jag med göra, men jag måste först vänta tills andra betalt in till mej.
    solouniko skrev 2011-01-24 08:03:00 följande:
    Här är vi precis också nyvakna. Milla som brukar sova till efter 9 vaknade 07.30 och ropade på mjölk VAB idag, hon hade feber igår men har sovit bra inatt och verkar vara feberfri nu så imorgon kanske man måste jobba iaf. Längtar lite smått tills jag ska vara hemma igen Drömmer
    Då blev det ingen sovmorgon idag, inte.
    Nä inte det, men 7.30 kan jag ändå inte klaga över. Somnade tolv så 7½ timma borde ju räcka
  • solouniko
    Pepper79 skrev 2011-01-24 08:23:07 följande:
    God Morgon!!

Eller vet inte om den är god. har varit uppe sen kl 3!!!!!! Blä. och det är inte pga Elliott för han sover som en liten gris på nätterna.

Nej det är pga ett 2,5-åring med en vilja av stål *suck*
    Åh, lät inte alls roligt Obestämd Hoppas ni får sova lite under dagen! Du, inboxar du mig ditt kontonr så fixar jag betalningen imorgon. På tal om synder Du har förresten inga andra leggings i 92, sländor eller andra print? Drömmer
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2011-01-24 20:50:35 följande:
    Måste bara kika in här en snabbis mitt i kvällsstöket och skicka ett TACK och en stor KRAM för presenten till Helge! Jag hinner ju knappt läsa här i tråden längre känns det som och förväntade mig absolut ingenting så när jag såg ett paket med mitt namn på idag så antog jag att det var en småfolktröja åt Alvin som jag väntar från T och när jag såg att det var en bodysuit så hann jag sucka och tänka att den säljaren måste skickat fel. Fattade knappt något när jag såg lappen heller 

Det här måste lätt vara den bästa tråden på FL {#emotions_dlg.flower}
    Varsågod och hoppas den passade {#emotions_dlg.flower}Skrattande Håller med Dunis, vi vill se bild sen
  • solouniko
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-25 13:25:19 följande:
    Någon som sett Prästkragefilten någon annanstans än på Pilutta.... dom tar ju 39 kr i frakt...
    Äsch. Stod och tänkte köpa den "bara för att" i min butik igår på 50% men gjorde det aldrig, idag var den borta!
  • solouniko
    Everlonn skrev 2011-01-25 13:13:13 följande:
    Åhh jag sitter här och önskar jag oxå kunde komma till örkel och träffa alla mina favvistjejer! Särskilt hade jag velat komma på lördagen och druckit vin (eller cider ) med Smultron, Stormis, Olivers mamma, 1och1är2 och RonyaHjärta Det är ju myyyys på hög nivå!

*deppar lite* 
    Låter hemskt mysigt Hjärta Synd att man har några mil
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17