Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ronya> försöker med snoka i poptråden!

Iof så kan jag köpa skalisoverallen nu, om nån vecka blir det väl typ 10-15% rabatt och då kan man kika och hoppas att svart skaljacka finns kvar då så kan man köpa då om det bara är nån tillfällig grej. Kommer ju över fraktfritt iaf när jag beställer overallen!

• Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-03 22:19:47 följande:
    Smart!

Å nu vill jag bara ha haem de och prova!!
    det brukar vara väldigt snabb leverans från pop, det var det sist jag beställde iaf.

*hoho* har just kommit på mitt misstag eller misstag och misstag. Köpte en skaloverall till dottern på rea, en stl 80 som jag tänkte att lite stor i dec när jag drar i pulka gör inget. Men den börjar nog passa frammåt våren.. Om det är som vi mätt upp motsvara den ju stl 86 i molo och overallen kommer passa efter sommaren...Förvånad blir perfekt nästa höst..
  • Kristyr
    movie skrev 2010-08-03 23:11:50 följande:
    Måste bara fråga om du tycker manducan är bra funderar på att köpa en sådan. Inte riktigt nöjd med babybjörn.
    mjo.. man måste träna lite med barnet tror jag. Barnet kommer väldigt nära. Varmt på sommaren. Sonen gillade den inte, men han gillade inte att vara nära alls. Dotterna har gillat den mer men har inte haft henne i den så mkt, det har vart så varmt ute nu.

BB har jag med köpt ganska nyligen och jag vet inte vad jag tycker. Köpte den för att ha barn hängande på magen och titta framåt när de blivit så stora. Det kan de inte göra i manducan.
    lillronya skrev 2010-08-03 23:14:00 följande:
    Hur snabb då? Man är ju toknyfiken nu efter alla storleksdiskussioner.

Ja dessa storlekar...
    Om du betalade idag så borde du ju ha den på fredag tycker jag.. Så snabba var de med min order tror jag. Reagerade på att de var lika snabba som en liten webshopp. Hade räknat med att de skulle vara så sega som hm (som även de har blivit väldigt snabba)
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-08-04 09:10:53 följande:
    Hmm...måste säga att jag än så länge inte är imponerad av det jag sett. Det känns som om Katvig gått över mer och mer att likna andra märken typ Småfolk med typen av mönster. Fast Småfolk är finare
    kan bara hålla med vill ha katvig ränder det är det de är bäst på
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-08-04 09:37:46 följande:
    Ja och miniapple gillar jag också. De gamla fina
    ängeln83 skrev 2010-08-04 09:30:33 följande:
    Mmm...det är ju det, just nu går all min tid till att försöka få båda barnen nöjda, överdriver inte när jag säger att jag är HELT SLUT på kvällarna Sambon jobbar dessutom 12 timmars pass 6-18 hela veckan, så han kommer ju hem lagom när barnen går och lägger sej.
    ja de är fina..
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-04 09:51:33 följande:
    Sååå ledsen ledsen ledsen!! Bara gråter o gråter..

Det som skulle bli så roligt, längtat så efter den här dagen..
    men... vad nu då?

*kramas*
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-04 16:30:34 följande:
    Jag smet inom pop idag och jag tror att 104 funkar för oss iaf. Den såg inte sååå stor ut.
    Var med på ett pop idag, det blir 104 här med..
    Han måste ha en lååååång överkropp..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17