Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Jag har iofs köpt 116 i en overall till nästa år..mest för att Molo är kort i ärmen- återstår att se om den funkar nästa år för vår del
Idag fick jag paket från Sigge o Juno. Shoppade lite när det var 40% på en hel order, o då passade jag på att testa ett hemligt paket pojk 86/92. Blev ju liksom bara 89kr för det
O gissa om jag blev sjukt nöjd när jag öppnade det!! I det låg det tre kortärmade tröjor i perfekt storlek till sommaren, en hajtröja från Molo, en harlequintröja och en turkos-vitrandig från Katvig! Nu ångrar jag att jag inte plockade på mig fler hemliga paket!!
Godkväll, sitter här bredvid Mateos säng. Har försökt natta honom i över 2 timmar nu o till slut gav jag upp sången o tog hit laptopen...men han är nöjd ändå, ligger bredvid mig i spjälsängen o bara stirrar på mig med klarvakna ögon *suck* SOOOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
shoppingsugen som tusan....*ska inte ska inte ska inte ska inte ska inte ska inte*
Vi ska också vara ensamma över nyår, men då vi haft folk här nästan varje dag sen julafton så känns det inte så illa
Hade varit roligt o njutit middagen tillsammans med några fler så hade nog hellre haft gäster här men ingen kunde så då får vi njuta själva o mysa
Har inte ens köpt fyrverkerier...känns som bortkastade pengar typ...förra året sov Maia igenom dom och åren innan har hon gallskrikit och skakat vid varje liten smäll så bäst o bara låta bli dom...för det är ju ändå för barnens skull egentligen. Så vi hoppas vi kan kika på andras raketer istället, typ ställa sig nere vid vattnet o bara stirra runt kustremsan lär ju räcka för o se hur mycket som helst ![]()
Gott nytt år önskar jag också från mitt kaos :-/
Lär få ha hantverkare här hemma några veckor jag med...ingen bra start på nya året här.
Är proppmätt efter 3-rätters som lär öka min vikt med typ 10kg...
Men är väldigt glad för idag tog det bara 10minuter att få Mateo att sova i sin säng!! Igår tog det över 2 timmar!!
Fick ju nytt hopp då hon kunde ha både dockhustunikan i 92 (lite stor i halsen) och underbara londontröjan också i 92 (även om jag vet att den är liten i storlek). Vem vet, kanske kanske kan hon också ha nya fina badgesknappisen som ligger där uppe