Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-08-04 18:14:15 följande:
    Hmm ja då blir jag nervös igen
    Hoppas de komemr snart!
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-08-04 21:44:01 följande:

Men åh jag DÖÖÖR litegrann nu Har ju just beställt en regnbåge, som jag iofs också älskar! Men GUD vilken fin ny hummel www.hummel.dk/Fashion/Kids/Clothes/Kids%20Fas... Hjärta HUR ska jag få min man att inse att hon behöver två nya overaller?

men du bor ju så långt norr ut så där är det väl så kallt så ni måsta ha två overaller samtidigt   Drömmer
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-08-04 21:52:48 följande:
    Kristyr skrev 2010-08-04 21:48:18 följande:
    men du bor ju så långt norr ut så där är det väl så kallt så ni måsta ha två overaller samtidigt   Drömmer
    Drömmer
    solouniko skrev 2010-08-04 21:53:21 följande:
    Haha ja, det är iofs sant
    å då måste ju du ha två st... Kyss
  • Kristyr
    MiniM3 skrev 2010-08-05 10:32:07 följande:
    ja det är det Obestämd
    för dom är ju skickade till sverige iaf..

Och lillronya när du kommer in ..
    Jag maila och fråga om overallerna .. och alla som hann köpa en overall innan dom togs bort fick dom Tungan ute 
    så bra. jag köpte en svart skalisoverall och de är ju med borta från sidan.. *puh*
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-08-05 10:37:20 följande:
    Som inte kommer till Sverige eller? f*n jag vill ju ha en svart..
    Men jag vill iofs minnas att någon hade varit och provat i butik..fast det kanske inte var svarta dåObestämd
    Jag han köpa svart precis, nästan gång jag kollade på sidan var de borta  Prova även ut rätt stl i butik.

Tycker att den orangerutiga i butik är fin, svårt att hitta matchande mössa till bara..om inte den svarta hade funnits hade det nog blivit den oranga. Den blå gillade jag inte alls, de var för grabbig.
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-08-05 10:40:26 följande:
    Eller så är det som förra gången...att de endast kommer till Norge och Finland. Får nog ta oss en kryssning till Helsinki tror jag
    ni kan kryssa och gå och hälsa på mumin!
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-08-05 11:18:34 följande:
    Hej hopp igen
    Sitter här och njuuuuuuuuuuter av lugnet, Meja sover och Liam följde med hem till mormor en liten stund.
    O Ajabaja ordern gav mer smak, och en viss ångren över att Liam inte fick nåt, vad sjutton ska jag köpa till honom?, pojk Molosarna gillar jag inte, han behöver mest långärmade tröjor.
    vänta in småfolk och katvig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17