• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

idag kom dockhuströjan o jag tycker inte alls att den är liten, beställde en 92:a (fanns inte större) till min tjej som har 92 i vanliga fall. O den passar jättebra

• h80

såg att ni pratade "buppor" förut. Är de bra? Vi har en lodger bunker, men funderar på om vi behöver nått mer :) o nu hittade jag en buppa på rea. Går det att använda bälten i den?

• h80
    movie skrev 2010-09-28 20:53:46 följande:
    Jag letar också och skulle vilja ha tips
    h80 skrev 2010-09-28 20:07:25 följande:
    såg att ni pratade "buppor" förut. Är de bra? Vi har en lodger bunker, men funderar på om vi behöver nått mer :) o nu hittade jag en buppa på rea. Går det att använda bälten i den?
    Vilken är det??
    buppor eller?
  • h80
    Stormis skrev 2010-09-29 10:53:30 följande:
    Smilla: De flesta har tyckt att den är liten. H80 köpte väl senast och la in en 92 på 88cm flicka. Hon tyckte väl inte att den va sååå liten dock. Jag har den inte så jag kan inte säga nåt själv.
    Precis Glad
    tycker att den är rätt normal. 92 sitter jättebra på henne, men hon hade säkert kunnat ha 98 också
  • h80
    movie skrev 2010-09-30 22:11:05 följande:
    Jag som så gärna vill åka och tänkte ta med mig liten hon är 4 mån nu. Får kanske tänka om, jag som lääängtat så
    min lilla är ju 5 månader o jag hoppas att hon bara äter vanlig mat när det är dags för salg..........jag SKA dit Glad
  • h80
    Kristyr skrev 2010-09-30 22:24:54 följande:
    KORT KORT KORT!
    har du hört nått från grekis? (visst skulle hon handla till dig) funderar på om jag ska gå o läga mig (borde det) eller sitta uppe o vänta
  • h80
    Kristyr skrev 2010-09-30 22:28:50 följande:
    lär inte höra nått förrän hon kommer hem vi har inte varandras mobilnr.
    hon har mitt o jag hennes......men min mobil är urladdad o laddaren ligger i någon av de flyttlådorna...............undra när hon kommer hem
  • h80
    movie skrev 2010-09-30 22:29:32 följande:
    Jag tror inte min lilla äter vanlig mat men tillägg går ju, fast jag trodde nog att hon kunde följa med men inser väl att inte det är någon bra idé, tyvärr Så nu får jag fundera och fundera. Jag som har längtat efter att få fynda mitt favvo märke.
    jag ska inte ta med min lilla, alldeles för jobbigt både för henne o för mig. Som tur är äter hon faktiskt rätt mycket vanlig mat redan Glad
  • h80

Nån som har beställt på llm o använd rabatten? får man en ny orderbekräftelse eller hur fungerar det?

• h80
    Ocikatten skrev 2010-10-04 21:17:37 följande:
    Jag har ju precis beställt vår första Katvig så det ska bli spännande att få post!
    Underbara barn i BT!! Hjärta Vad fint med brun/brun till klänningarna!

Ser fram emot att det faktiskt ska säljas lite NS även på barnmässan här i Malmö som kommer i november!! *jiii* Så slipper jag vara avis på Underbara barnmässan uppe hos er...
    åååhhh, barnmässa i Malmö? NS?? Nått annat?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17