Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-10-10 20:19:47 följande:
    Kyss Något höstigt.... typ oranget/rött... inte fööööör mycke blommor och krussiduller
    Jag spanar imorgon- jag och Stormis ska lägga en barnfri dag på Gekås...

...efter att jag har hämtat ut min egen GekåströjaDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-10 20:31:21 följande:
    Men, hade du inte något annat jobb.... så Lova ska börja på dagis nu alltså. 3 dagar i veckan låter alldeles lagom! Jag ska ju snart gå hem med lön.... börjar redan oroa mej för hur mitt psyke ska klara detta.... att INTE jobba.... tror de blir tufft.
    Nej nej..jag var ju student som gifte mig och som sen skulle adoptera..hann inte så långt

Lova börjar på dagis efter årskiftet om allt går som det ska så Stoffes jobb lär väl inte jubla nu direkt...
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-10 20:39:27 följande:
    Jo, de lär väll bli det... jag är gärna hemma men fixar nog dessvärre inte att vara de varje dag.... de blir en utmaning.....
    Smultronhjärta skrev 2010-10-10 20:34:14 följande:
    Nej nej..jag var ju student som gifte mig och som sen skulle adoptera..hann inte så långt

Lova börjar på dagis efter årskiftet om allt går som det ska så Stoffes jobb lär väl inte jubla nu direkt...
    Men shit! Har du aldrig jobbat kvinna!?!? Lyxhustru! Att bli gekåsare gör dej säkert bara gott då  Hade ni bott närmare kunde jag öppnat dagis, jag kommer bli inlagd, helt seriöst! Min stora fasa nu är att jag itne ska jobba mer än totalt 110 timmar på 4 månader..... HUR klarar man det!?!? Förvånad
    Jojo innan dess har jag jobbat på industrier och på Babybjörn och som bartender/servitris m.m
    Jag tror nog att du kommer att klättra på väggarna till en början för att sen vänja dig,trivas och slutligen aldrig vilja jobba mer
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-10 20:43:15 följande:
    Nämen gratulerar till nya jobbet! Du är ju som klippt och skuren för detta ju! Det lär väl knappast finnas någon som kan det stället lika bra som du Glad
    Haha- tack Jag har väl inte tänkt stanna där utan köra fram till jul eller så såvida jag inte ääälskar det
    Maken ser det som en vallning av fru- första kommentaren var"Gör det! Då slipper du bara vara mamma/fru 7 dagar i veckan" Några pengar lär du ju ändå inte få med hem
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-10-10 21:00:49 följande:
    eller så kanske man ska gå emot sina principer och köpa nått som tutar och låter.. Obestämd
    Det som låter är ju roligt- vi har så jädrans mycket som låter att jag knappt hör det längre Plastic is fantastic
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-10 21:58:09 följande:
    Finns de kameraväskor på gekås!? Jag vill ha en liten, rolig, inte svart! Men hittar ju ingenstans!
    Jag har nog bara sett svarta där..men jag vet att det finns någonstans,ska bara komma ihåg var jag såg dem..

Nu har jag ninjat så nu kan jag logga ut
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/

Max kärade ner sig i en sådan hos logopeden så han lär bli superglad

Stormis: Vi syns imorgon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17