Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-06-30 19:13:45 följande:
    vad fick du för nån post?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan

I dag fick jag katvigs rosa/gula och rosa/grå tröjor samt leggins i grå/rosa. Gillar verkligen katvigs kläder. De är ju sååå mjuka.
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-06-30 19:25:38 följande:
    Lite större än vad vi har, Marcus är ca 103 cm och har 110 i sina lurvar, ska ha 116 till hösten. Henric får 104 i sina lurvar direkt efter 92!!
    Buttelina skrev 2010-06-30 19:28:21 följande:
    ja isabel har fortfarande 110 som 106cm lång.. men nu köper jag 116 till hösten jag med
    men 110 funka helt klart när hon var 95cm
    Men oj! Köper ni så stora? Kanske dags att byta ut lurvarna då. Svea (94 lång) har 92 på sina o X på 104 har 98 på sin. Tycker att de sitter helt bra på.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-06-30 19:28:47 följande:
    åhh ja dom är så fina!

Ja mycket finare irl. Synd bara att det inte finns leggins i gul/rosa.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-06-30 19:35:26 följande:
    här är bella 95-97cm lång i en 110 funkar fint. fast 104 är den ultimata strl vid den längden tycker jag.. lillebror är 99cm och har 104. mindre kan han inte ha för då blir den för kort framtill

Men åhhh så fint! Men jag tror nog att Svea skall få en i 104 o X en i 110. Anton behöver ingen, han fiullkomligt älskar sin blå med gröna kanter.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-07-01 08:18:13 följande:
    God morgon!!
    Ska snart ta mig iväg till dagis med August
    Har ju köpt lite sommarpresenter till personalen och så ska Augusts resurs få en speciell sak från august. Men nu började jag fundera lite, inte kan väl de andra i personalen tycka det är konstigt? de har ju också haft hand om honom när resursen inte varit där, men det är hon som hållt i allt runt honom så som träning, möten fixa saker mm mm. De andra har givetvis tagit jättebra hand om honom, men hon har skött allt runt omkring och han bara älskar henne och har jobbat med henne i 2 år nu.
    Ingen kan väl tycka det är konstigt att hon får något från bara honom, eller??
    God morgon!

Alltså X har ju också en personlig assitent. I år gav vi bara denna assistenten en present. Brukar nog alltid ge till alla men något finare till assistenten. Men i år hade typ alla andra gått på semseter redan när X fick.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-07-01 10:02:28 följande:
    Smilla:
    jag har en baddräkt här hemma till dig
    Vill du ha den skickad eller kan du vänta två veckor?
    Åhhhhhhh! Jag kan absolut vänta två veckor. Går det bra att vänta på pengarna också? Far nämligen till Göteborg om bara någon timme.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-07-01 13:50:22 följande:
    Det går jättebra att vänta och billig blev den också
    Man fick ta tre plagg och betala för två på rean så jag norpade två plagg till, är det ok att vi delar på rabatten sen?
    I så fall kostar baddräkten dig bara ca 80 kr
    Åhhhh super! Jag behöver väll inte få någon rabatt Bad dig ju shoppa åt mig!
  • SmillaMilla

Hej hej tjejer!

Tillbaks efter en underbar tripp till Göteborg.

Underbara bilder i bt. Men butte VAR köper man dessa fina rutiga molo legginsen?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-07-04 22:46:53 följande:
    Hej hej
    Underbart väder har ni haft också, var det varmt att gå på liseberg?
    Hej!

Ja visst var det lite varmt på Liseberg, men helt överkommligt. Hoppas att vädret håller i sig nu så att det är varmt till vi far till Skara.
  • SmillaMilla

Busbellan: Vilken stl köpte du i den nya molo klänningen till Ella? Räcker 92/98 tror du till Svea? Alltså för att användas i höst.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17