• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-10-05 15:10:37 följande:
    ah okej..

jo ha nsa  att det vanligtvis skulle var stängt, att det är vanligt på förtidigt födda barn men då anses det normalt fynd eftersom den inte skulle vara stängd egentligen förrens de var fullgångna.....när det är på normalgångna barn så anses det som en missbildning "hjärtfel"
    när föddes ella? när stängdes det för henne??

allt e ju bara med lillis hon e ju pigg å så =) så det  ju positivt. fick direktnr till hjärt ssk så ja kan ringa när ja ville=) känns toppen om det skulle vara ngt man går å tänker på. det som känns bra 'r ju att de har koll på henne å att det inte är livsfarligt å går att åtgärda sanbbt om hon fortfarande skulle ha det kvar när hon väger typ 10kg sa han.
    Jag har jobbat på barnkardiologen o Lund o hjärtssk är supertrevlig, så ring henne o prata med henne om du undrar över nåttGlad
  • h80

Var det någon som beställde från llm igår o använde rabattkoden? Har ni fått någon ny orderbekräftelse?

• h80
    Lalalong skrev 2010-10-05 21:15:36 följande:
    Jag svarade dig igår.
    Jag beställde i förrgår, precis när mailet kom ut. Men orderberkräftelsen kom inte förrän efter ett dygn nästan.
    Eller ja, den automatiska fick jag ju. Men alltså den som sa att allt fanns och att det var skickat. Det tog lång tid!
    missade ditt svar....
    jag beställde igår förmiddag o har fortfarande bara fått det automatiska 
  • h80
    Lalalong skrev 2010-10-05 21:19:02 följande:
    Ja, förstår det. Tror det blir lätt så i en sån här tråd
    Det hade jag tyckt var konstigt! Maila dom och kolla... Det hade jag gjort efter så lång tid
    ska kanske göra det, vill ju ha kläderna Glad
  • h80
    Lalalong skrev 2010-10-05 21:25:23 följande:
    Ja det förstår jag!

Vad beställde du?
    till lillasyster: gul/lila katvigbody
    till storasyster: katvigleggings gul/lila o rosa/lila, småfolksstrumpbyxor med lila äpplen, molos knitleggings o girly rainbow tröja, ej sikke lej lila leggings o MaT Peace tröja

du då?
  • h80
    Kristyr skrev 2010-10-06 16:43:32 följande:
    åhhh missade igen....
    tror hon lägger ut fler, de jag köpte kom igen i samma storlek ett tag senare
  • h80
    Kristyr skrev 2010-10-06 16:57:01 följande:
    säkert...

hoppas de är schyssta nu bara..
    hoppas det, men för det priset kan man ju chansa
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-10-07 22:07:01 följande:
    hilla: har skalbyxor till maxen nu å det e stl 74/80 så dem e stooora i stl ;) finns fortfarande å växa i =P
    greksmurfen: orkar du fixa med t?Glad
  • h80
    Miew skrev 2010-10-09 20:44:33 följande:
    Hej, detta kanske är OT men jag undrar hur Nova star är i storlekarna. Min minsta är 78 lång och väger 9.5kg. Mellanbarnet är 109 lång och väger 16kg, stora är ca 118 cm och 22kg. Vilka storlekar tror ni passar? Mycket tacksam för svar
    min tjej är 88cm o 12. 5 kg. Hon har 86 i byxor o 86 (92 funkar men är lite stort) i hoods. Så jag hade tagit 80 till din lilla
  • h80
    SmillaMilla skrev 2010-10-10 09:09:21 följande:
    jepp kommer bilder....
    köpte mössan på mässan också?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17