Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Oj tack. Har också  moloklänningen hemma men den är för stor. Kanske ska satsa på småfolksklänningen. Låter som den kan passa. Hur stor är din tjej? Tindra är 86 cm, så kanske att småfolksklänningen kan passa, den ser så fin ut

• etindris

Hej
    Hoppar in med en fråga. Jag kommer ihåg förut så var det några som beställde Molo kläder från en dansk shop. Jag kommer inte ihåg vad den heter. Är det någon som vet?

• etindris

Måste fråga vad kostade Katvigs röd/vit randiga bomullsklänning från förra året i nypris? Sedan funderar jag på om den finns kvar att köpa någonstans är det någon som vet eller velour om den finns i velour.

Jag tyckte kappahl hade andra fina typ blusar som var dina att ha  till jul annars har ju pop massa stilrena julklänningar

• etindris

En liten fråga molo:as ovreall Bubbledum. Hur är den i färgen cerise eller lysande rosa?

• etindris

hej var hittar man de där rånarluvorna ni pratar om. Har precis köpt en varsin Molo overall till barnen i färgerna bubblegum och den turkosa kommer ej i´håg vad den heter. Tips på fina rånarluvor till dem och var man kan hitta dem skulle uppskattasFlört

• etindris

Snälla någon behöver lite storleksråd på Molo overall. Köpte igår en Molo overall i strl 92 till min tjej på 87 cm. Börjar nu känna mig orolig att den skall vara för liten och börjar känna att jag kanske måste klicka hem en större på babyshop nu. Vad tror ni? Snälla någon blir den för liten? Vill inte ha förstor utan att den pssar br nu och lite framåt och hon har inte långa ärmar. I molo tröjor har hon Molo baby strl 92 med växmån på dessa.

Så snälla lite storleksråd

• etindris

Åh toppen vill inte att den skall vara för stor så att man knappt kan röra sig.
     Åh 104 till 100cm lång tjej, vilken tur att jag tog strl 104 till storebror på 98 cm då. Tack för hjälpen.

• etindris

Om den passar din tjej på 91 cm måste den passa min också som inte har så långa ärmar och ben utan är lite mer "fyrkantigt" skapt. Vet ni hur färgen Bubblegum är, är den cerise?  eller mer skrikig

• etindris

Hej
    En snabb liten fråga. Molo:s överdragsbyxor hur är de i storlek? Kan storlek 110 funka på en 98 cm lång pojke?

En till fråga ni med barn som är ute mycket (stora delar av dagen. Hur mycket ytterkläder har ni?

• etindris

Helle: tack för ditt tips. Fick hem overallen idag i strl 104 (efter jag frågat här)och den är bra med växmån så som du säger 110 blir nog stort!!! Fanns inte 104 därför jag frågade om 110.
    Men vilken underbar overall. Min 4-åring sa att ha vill ha den inte den andra pop-overallen, den är gammal.Mamma inte ha den, ha den.  Molo overallen vare fin med stjärnaGlad
    jag gillar normalt klassiska kläder som pop men har märkt att varje gång jag köper Molo till min son blir han glad och ofta är kläderna "sköna och coola". Så får bli lite mer Molo i framtiden troro jag.
    Älskar bondgården jag också men tycker Molo är lite dyrt för oss o normal pris. men kanske köper ändå

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17