• WTF

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-05-17 18:49:41 följande:

Tjena brudar!!!

Jag har idag lämnat min bil till en annan man än min egen... duktig mekaniker även han och jag hoppas jag får tillbaka den i morgon ett par cm lägre än den var idag! Här salgfjäskas de för fullt!!!

Jag börjar bli väldigt nyfiken på vad det är för bil ni har! 
  • WTF
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-17 19:32:17 följande:
    En audi a3

Mannen i mitt liv har ett stort motor intresse... Han har byggt om det mesta under sina år.... moppe, beach buggy, ett antal bilar och lastbilen ska vi ju inte ens prata om....

Det var med STOR sorg som hans ganska rejält stylade golf vr6 såldes för att skaffa en v70... När jag sen tyckte den gjort sitt var det en tuff kamp för att få honom att tycka lika. Jag vann En liten audi a3 införskaffades. Alldeles lagom stor till vår lilla familj.

Sen har du kanske hört historian om fälgarna..... Förvånad Men stora fina fälgar och lågprofil däck såg vår bil ut som en cross country DET råder jag bot på ikväll! Eller inte jag, men mitt traderakonto Drömmer
    Hörde det med fälgarna, ja, så sänkningen gör nog susen! Vet han om att du gör den eller är det en överraskning?
  • WTF
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-17 20:21:12 följande:
    Fast fälgen är ju åtgärdad, även dem med hjälp av traderakontot.... Han vet inget än... och dom som känner mej väl förstår HUR jobbigt det har varit att hålla tyst om detta i 3 veckor, SHIT alltså! Jag spricker snart  
    Menade att det nog gör susen mot eventuellt dåligt samvete från din sida som kanske hänger kvar!
  • WTF

Maken undrade om han kan lämna in mig på Molo-detox någonstan!Skäms

Tror ni leggings i 104 blir jättestora till en på 86 cm? Han hade ju i 92 innan han blev 80 cm men kan ju iofs ha dem än...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17