Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2010-10-15 21:41:06 följande:
    Ojojoj vilken motion du får/kommer att få Glad Du behöver ju inte zumba något mer nu ju!

Själv så är den enda motion jag får om dagarna när jag lyfter röven från skrivbordsstolen och går ut i matsalen och hämtar underbara latten vi har Flört
    Jisses ska vi snacka motion så är det väl det jag får mest..borde nog leta upp min stegräknare för FY F*N vad man springer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-10-15 21:58:08 följande:
    såg du mitt inlägg igår?? vikten landar på 800-900g ca..
    fy fanken vilken dag... den här stressen börja ta ut sin rätt tro ja.. haft rosa ögon idag =/....

så mkt å dona med till melinas dop på söndag och sen haqr maken varit borta på kurs flera dagar....
    äntligen e han här igen....imorn ska ja baka 5 tårtor, hämta smörgåstårta, köpa svarta leggings til mej själv hmm ja det e vela det...
    just det ja duka till dopet med på kvällen.....

vad göres här då?? smultron tycker du få ta dej en tripp till kosta ngn dag med =P..finns ju massa fint där just nu ;)
    Det vore ju väldans trevligt..tyvärr är jag fast på det där stället varje helgCool
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-10-16 19:04:03 följande:
    Ojoj, hoppas att det blir bättre tills det att jag skall dit. Den 14 november.

Hur går det på nya jobbet. Lätt hysteriskt?
    well..du kan ju börja vässa armbågarna redan nu för lugnt är det INTE då

Det där jobbet är jag rätt nöjd med att jag kan räkna ner tills jag är färdig med
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-10-16 19:11:09 följande:
    Är det bäst att åka en måndag eller tisdag kanske??? *suuugen*

Har du nån koll på priser på duplo? Har dom duplo med cars?

Hej i tråden tjejer förresten! Spammade BT lite. Man blir alltid så glad av alla söta barn där i! Noel är ju gudasöt, töserna kommer slåss om honom när han blir stor!!
    DuploCars finns..kommer inte ihåg exakt pris men vet att jag tänkte att det var ju helt ok

Jag ska köpa julklappar på måndag-bl a Blixtenbilbanan..

Åk inte måndag..hellre tisdag eller onsdag!
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-16 19:50:07 följande:
    Hellå där!

Är det bra priser på lego och playmobil och sånt där, gentemot typ Toys r us och BR? Har inte varit på Gekås på typ 10 år ja Glad
    Absolut bra pris! Dags att åka dit tror jag minsann
    Everlonn skrev 2010-10-16 19:51:00 följande:
    Och så det viktigaste av allt!! Har dom julsakerna än?  Nu är det jullängtan på hög nivå i husetTomte
    Full rulle på julsakerna- jag har idag vikt satans så många julkdukar så jag loooovar dig att det finns inne
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-10-16 21:03:08 följande:
    Ja alltså jag menar inte nu på måndag,men en måndag i allmänhet sådär Ska kolla imorgon när mamma är ledig, sen får gubben ta ledigt så vi kan åka. Nån får ju betala liksom
    Nej jag menade också rent allmänt nu på hösten
    Tjollabolla skrev 2010-10-16 21:04:37 följande:
    Gosh vilket bajskalas vi hade här precis! Lia har inte bajjat på 3 dagar... Så badade hon och sambon. Ja, ni kan ju själva räkna ut resten
    Been there-done that
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17