Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Ahhhhhh vilken snäll sambo jag har, han måste vara på sjukt bra humör idag! Mitt konto gapar tomt efter julen men det behövdes ingen övertalning alls för att få igenom en colibri beställning Undrar vad han förväntar sig i gengäld? Drömmer

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2011-01-05 19:08:51 följande:
    Alltså sluta nu med er, kommer ju spräcka det där med "ett plagg i varje print" innan kollektionen funnits en dag
    Det där brukar vara mitt motto med. Men mja. Jag har spräckt det med 4 plagg i colibri på väg hem Å kommer det som suit ska det med hit!!! Å filten med!

Hmmm.
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-01-05 19:18:19 följande:
    Ja men först måste det ju säljas. Och jag åker ju bort nu i flera dagarså det får bli när jag kommer hem.
    Sen får det bli nytt.

Ja ska väl inte säga för mycket. Ska ju bo hos Olivers mamma i Göteborg, så risken finns att det blir shopping i helgen.

Kollibri ska vi också ha i knapptröja eller klänning och skor. Det har jag redan hört genom båda öronen av duracell här.
    Jag som tänkte innan att det plagget var nog inget för lillronya
  • Tjollabolla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 19:39:35 följande:
    Hur stora är hennes fötter nu?
    Har absolut ingen aning, har inte behövt skor än! Hmm, kansek ska mäta...
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2011-01-05 23:22:58 följande:
    Tack

Ang Molos babyklänningar: tjejer, ni VET att de är stora i stl så var nu inte så ekonomiska och gå upp för mkt i stl. Stirra er inte blinda på vad det står i nacken på dem . Minst en stl "för liten" måste man i princip ha för att de ska sitta bra. Karla var 90 i somras och hade 86 som gick mitt på knäna. Vissa tycker ju att de tom är för långa då. 80 satt också helt ok, men då tyckte jag nog att hon behövde leggings under. 92 var alldeles för stort. De börjar sitta ok nu när hon är ca 95, men de kommer att räcka lääänge!
    Håller med, 62/68 sitter super på Lia nu. Jag tog 74, för dom jag har i rena storlekar i 74 är stora oxå. Däremot så hade dom skrivit på S&J att dom var normala i storlek, så jag hoppas dom inte ändrat dom nu....
  • Tjollabolla
    AnnaFreja skrev 2011-01-05 21:09:51 följande:
    Någon som vet hur dessa är i storlek:

www.busochrackartyg.com/product1462/category1...
    Har tyvärr ingen aning om vilken storlek vi har då jag hittade mina på OTT, men dom är värdelösa... Så hårda och sitter så hårt överst på foten. Lia har ändå ganska små fötter, smala och efter en timme var hon illröd efter märket. Dessutom trillade dom av hela tiden. Så, mitt råd; köp inte!
  • Tjollabolla
    movie skrev 2011-01-06 07:45:59 följande:
    Denna tycker jag var jätte fin www.littlesunflowers.com/baby-knotted-hat-col...
    Denna vill amn bara äta upp ju www.littlesunflowers.com/party-stripe-romper-...

Stormis: Skönt att ni fått komma hem nu.

God morgon alla Sitter och väntar på att få åka in med lilla Iris som troligen har åkt på öroninflammation efter sin tredagarsfeber. Två helt sömnlösa nätter
    ÅÅÅÅÅÅ gooood så fin heldress!!
    Åh,stackars liten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17