Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-08-09 20:49:22 följande:
    Nähäpp-jag får väl ta itu med gallringen och  förminskningen av mina 2437 foton till Tradera dåCool
    *hoho*
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-08-09 21:45:43 följande:
    Hej tjejer

Kikar in lite snabbt. Ni som har stenkoll på allt, var hittar man fortfarande bra rea på Molo, Katvig eller Småfolk. Jag måste ju äntligen få köpa en liten klänning Några tips? Vill ha klänning i mer rak modell typ Småfolks eller MOlos babyklänningar? Inte massa lull-lull. Finns de förresten i så små storlekar (56 el 62)?
    *hoho* det är ny spännande värld som öppnar sig även för dig..
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-08-09 22:05:54 följande:
    Ja, det finns ju så mycket mer plagg. Strumpbyxor, klänning, kjol etc. Gillar inte massa rysch-pysch men bara att kunna välja annat än byxor och tröja
    ja det är en helt ny spännande värld..
    Massor med mer rolig shopping..

Som ängel sa kolla in kik kid på småvi med, de hade bra priser på de långärmade...

gillar inte heller rysch-pysch..*ryser*
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-08-10 10:12:35 följande:
    Ja, dom passar perfekt ihop

perfekt då ska jag köpa nr 2 mössa med.. har en 1...
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2010-08-10 11:01:26 följande:
    Godmorgon...hemma efter en hemsk kväll/natt på sjukhuset
    Varning: Sätt aldrig en bumbostol på en vanlig köksstol med bebisen i när du har en vild 4-åring som inte vet vad ordet försiktigt betyder!!
    uhhhh läskigt Men det har gått bra eller?
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2010-08-10 11:09:45 följande:
    hjärnskakning
    De röntgar inte så små, så nu är det till att hålla noga koll på honom så han inte visar tecken på någon blödning.

Han tappade andan o blev alldeles blå, kräktes efter en halvtimma flera gånger, vägrade äta, slö och svårt att få ögonkontakt. Efter ett par timmar mådde han dock bättre o började charma sköterskorna med bus och skratt

Men de kontrollerade honom (bt, syresättning, temp, lysa i ögonen) var 20e minut hela natten så ingen av oss har sovit. Han fick inte falla i djupsömn så de väckte ju honom varje gång, så han sov ju bara i 10-15minuters intervaller. O jag kunde ju såklart inte sova alls.

Sitter nu o hoppas på att Maia kanske vill ta en siesta idag så jag kan få sova lite...hon kollar på film just nu och Mateo sover.
    usch..
  • Kristyr
    Pepper79 skrev 2010-08-10 11:27:20 följande:
    hittade du den på rea någonstans i stl 2? Kom på att jag måste ha en sån nu . Har ju lurven som väntar på att börja användas.

matador 99:- + 19 :- frakt..

kanske finns någon annanstans billigare men orkade inte leta och vågade inte vänta med att köpa nu när jag fått tag på lurven och har en flicka som kan ha den i vår/sommar.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17