Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-17 17:04:01 följande:
    Tjejer: Ni som stått på loppis....

Är det bara basic plagg som funkar eller finns det folk som ser att det är märkes och gärna då betalar lite.... Jag ska tydligen stå på loppis på lördag, tänkte sälja ut lite me&i framförallt men är itne sugen på att släppa nya plagg för 20 kr....
    Det går säkert- det är ju du som bestämmer priset
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-10-17 20:19:04 följande:
    God kväll tjejer!

Ser att flera har prolistern uppe ikväll

En fråga- minns någon vad Molos prassligare regnbyxor/överdragsbyxor i regnbåge kostar nya?
    De utan hängslen kostar 249:-..så de med hängslen kostar väl 279/299 nånting skulle jag tro
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-10-17 21:17:53 följande:
    Godkväll flickor.

Värst vad alla är flitiga med Tradera då, jag har verkligen tappat stinget Borde nog ta mej i kragen för det börjar bli lite väl mycket urväxa kläder här
    I mitt fall var det ofrivilligt eller nästan iaf Driven men tre gratisauktioner fick mig att slänga ut 34 auktioner..så nu hoppas jag få ut några fler i veckan-har också massor som måste få flytta*pust*
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-10-17 21:24:52 följande:
    ja jag fick ju också värsta erbjudandet. Halva priset på alla auktioner och ingen osålt avgift. Så klart man passar på. Fick ut 45 auktioner Rekord tror jag :D
    Jag har sett att många har fått fina erbjudanden,jag har 22 omdömen kvar till 1500! Får jag inget erbjudande då så lär jag klaga
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-10-17 21:26:17 följande:
    Ha ha, jag nöjde mej med dom där 3 gratis. Fast hade barnen somnat tidigare ikväll så hade jag nog haft lite mera lust, men nu orkar jag verkligen inte, Liam ger mej skavsår i öronen just nu
    Ungefär som Gekås ger mig skavsår på hela kroppen då
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-10-17 21:28:29 följande:
    Ungefär så
    Skämt å sido så förstår jag att du är trött- Max trotsar och framförallt tjatar satans just nu. Men jag pallar inte så jag skickar honom vidare till pappa istället! Då svarar han med "gillar inte dig just nu"
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-10-19 12:31:54 följande:

Hej hopp flickor.

Hemma från en trevlig förmiddag på ÖF.

Måste bara kolla om det är nån mer som haft problem med Kik Kid klänningen?
    Tog på dej på Meja idag, andra gången vi använder den och nu är ena tryck knappen sönder, den fäster lixom inte. Köpte ju den för typ nån månad sen, tror ni det går att reklamera? Blev så ARG då den är så fin och vi precis börjat använda den, dessutom var den ju inte gratis heller.

Tryckknappar som släpper lätt brukar man kunna klämma ihop med liten tång så att den fäster bättre
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17