Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MiniM3 skrev 2010-08-08 11:26:37 följande:
    Anna du måste kolla små vi´s auktion idag på Fb :)
    vågar inte köpa nåt tyvärr men det va jättefint verkligen!!
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-08-08 11:52:47 följande:
    Ja kikkid kläder .. bebis.. fast lila .. vet inte om du gillar lila :D
    älskar lila och hade absolut budat om situationen sett annorlunda ut..
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-08 11:53:08 följande:
    Usch! Måtte veckan komma med bra besked! Kunde man vänta sig svar inom en vecka eller efter en vecka? Hjärta
    Ja fy fan rent ut sagt, det bara måste måste måste vara positivt!! Hon trodde absolut att vi skulle få svar denna vecka, jag vill för allt i världen inte ha ett telefonsamtal!! Redan nu stannar hjärtat till om det ringer, trots att det är helg   *mardöm*
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-08-08 11:58:48 följande:
    Jo det förstår jag Hjärta Hoppas dom kommer med bra svar på proven..
    Hur går det med taket?
    Kram 
    Taket.. ja gud det har jag inte ens tänkt på, det byggs på och det blir jättefint.. Just nu känns det här ruttna huset helt oväsentligt, det blir nog bra när det är klart tror jag.

kramis
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-08-08 11:57:05 följande:
    men jag tyckte dom var lite mindre i år.. jag tänkte absolut ta 110 till lillebror eftersom att han har 104 i tidigare.. men 116 satt bättre
    vilken tur att jag tog 116 i de nya då   *toppen*
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-08 12:00:02 följande:
    Ja, fy sjutton! Jag kan tro att hjärtat stannar vid telefonsamtal! Det bara måste komma per brev!
    Jag kan inte ens föreställa mig det ni går igenom...Gissa/ana kan jag ju göra, men näe, det måste vara rent fruktansvärt!
    Ja kommer ett brev så ja.. kan nog inte beskriva i ord vad det brevet betyder tror jag..

Hemskt overklig situation är det, mentalt är man på något sätt halvt avstängd för att klara av det, man knallar på med allt och försöker vara som vanligt, barnen är borta ett par dagar vilket har hjälp oerhört, man är rätt ostabil och börjar störtgråta helt plötsligt.

Det verkligen skär i hjärtat när den lille sparkar o buffar där inne, när mannen klappar magen godnatt går jag i bitar.. Vi pratar och pratar, jag gråter, mannen försöker sysselsätta sig med allt han kan för att orka, mentala stressen är outhärdlig. Det bara måste gå bra!!

När skulle du på RUL?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-08-08 12:01:18 följande:
    jag ska hem idag. tar med mig lurvarna hem och jämför strl mm gamla jmf nya
    toppen

tur vi har dig Solig
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-08 12:19:57 följande:
    Hjärta Fyy...Man vet inte ens vilka ord som kan användas i er situation...

Jag ska inte dit förrän om drygt en vecka, vecka 19+2 hinner jag komma till. Lång väntan, särskilt när jag inte känner av bebisen i magen mycket alls, ett par svaga svaga buffar i veckan typ, buffar som kanske lika gärna är tarmarna...
    Får se om man kan få höra hjärtljuden hos bm när vi ska dit nu i veckan.
    Just de, du fick en rätt sen tid, jobbigt

Å nog e de bebisen som buffar ska du se!! Hoppas ni kan få lyssna på hjärtljuden så du slipper oroa dig, det är jobbigt att oroa sig hela tiden  *krama*
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-08-08 12:24:19 följande:
    Alltså jag förstår verkligen att ni sitter i en hemsk sits
    Men försök tänka positivt, visst det KAN vara nånting, men det kan också vara absolut ingenting som är fel. Väntan på beskedet måste vara det värsta.
    och även OM det skulle vara nåt som inte står rätt till så går det allra mesta alldeles utmärkt att eva ett fullgott liv med och det är ju ändå ert barn därinne oavsett nån förändring på nån kromosom

Tänker på er och hoppas verkligen det visar sig att den lille inte har några som helst problem och du får njuta av resten av graviditeten. Kram!!
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Buttelina skrev 2010-08-08 12:24:29 följande:
    åhh vännen
  • RååSa BuBBlan

hoppade just nya regnbåge lakan till Bubblis, och bästaste BoR är alltid lika supersnabba och trevliga att ha å göra med Solig

Nog funkar det med vuxen lakan i en juniorsäng va?

• RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-08-08 12:43:04 följande:
    Det kommer nog att funka fint tror jag! De är superfinaSolig
    Mamma till Simon skrev 2010-08-08 12:39:50 följande:
    den skulle jag ju buda på men glömde givetvis bort det, så gillar du den inte så vet du vart du kan vända dej...jag har sett den i en butik och tyckte den var fin men inte sååå fin att jag vill betala fullpris Flört 
    Bra att veta Får väl se vad jag tycker när den kommer, känns som om den kan vara väääldigt blommig
    Bra, dom e verkligen underbara!!

dags för lunch här..

cu sötisar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17